DopravaNěmeckoNovinkyTrendyZahraničí

Komunikační kampaň „Feel Good“ propaguje ohleduplné cestování po Německu

Pandemie covid-19 celosvětově zvýšila povědomí cestovatelů o respektu k přírodě i místním obyvatelům. Na významu nabývá také zájem o neporušenou přírodu a šetrné využívání zdrojů. Německá turistická centrála (DZT) reaguje na tento vývoj potřeb zákazníků a spouští v roce 2021 kampaň Feel Good. Na 14 trzích propaguje širokou řadu produktů udržitelného turismu v Turistické zemi Německo.

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT: „Aktuální zpráva o udržitelnosti serveru booking.com ukazuje, že změna hodnot směrem k větší všímavosti a sociální odpovědnosti mezi cestovateli získala během pandemie covid-19 významnou podporu. Celkem 83 % respondentů ze 30 zemí považuje ohleduplné cestování za nezbytné, 61 % uvedlo, že pandemie je přesvědčila, aby v budoucnu cestovali s větším ohledem na přírodu. Tyto potřeby zákazníků potvrzují naši dlouhodobou strategii umístění udržitelnosti jako důležitého aspektu u značky Turistická země Německo. S kampaní „Feel Good“ cíleně komunikujeme kvalitní produkty na mezinárodních zdrojových trzích, abychom poskytli další impuls pro restart turistického incomingu.“

Feel Good 2021

Kampaň DZT zahrnuje kvalitní výběr měst a regionů, i ubytovacích zařízení, která se obzvlášť angažují v oblasti udržitelného turismu. Kampaň „Feel Good“ se navíc zaměřuje na konkrétní zážitky z cestování, spojené často i s místními obyvateli. Orientaci v nabídkách usnadňují čtyři klastry: „Aktivně v přírodě“, „Znát a zažít“, „Odpovědný požitek“ a „zážitky z města“. Tipy pro ohleduplné cestování doplňuje mnoho dalších informací a díky vícejazyčné CO2 kalkulačce může zákazník zaznamenávat emise ze své cesty a kompenzovat je prostřednictvím poskytovatelů ve své zemi.

Hlavní proud kampaně „Feel Good 2021“ probíhá v Dánsku, Nizozemsku, Belgii, Francii, Švýcarsku, Rakousku a Polsku, dále ve Švédsku, Itálii, Španělsku a ve Velké Británii a také v nejdůležitějších zámořských trzích v USA, Číně a Japonsku.

Nabídky prezentované na microsite kampaně byly vybrány a redakčně upraveny DZT, ve spolupráci se zemskými organizacemi cestovního ruchu a odborníky na udržitelnost. Kromě toho byl integrován nový kampaňový spot. Formou rozhovorů představuje lidi, kteří implementovali ukázkové udržitelné projekty.

Petra Hedorfer: „Poskytovatelé služeb v celém hodnotovém řetězci cestovního ruchu vyvíjejí nabídky s velkou profesionalitou, která splňuje rostoucí požadavky zákazníků na odpovědnost za životní prostředí, udržitelnost a hodnotu. Naše kampaň vysvětluje přidanou hodnotu pro hosta: certifikované nabídky znamenají kvalitu, pohodlí, požitek, autentičnost a regionálnost a přispívají k ochraně klimatu.“

Deutsche Bahn – komplexní závazek k udržitelnosti

Deutsche Bahn se jako prémiový partner podílí na implementaci kampaně Feel Good. Společnost zabývající se mobilitou je s rozsáhlými opatřeními aktivní v oblasti ochrany přírody, klimatu, zdrojů a hluku, aby dosáhla svých cílů v oblasti udržitelnosti. Deutsche Bahn již nakupuje tolik elektřiny z obnovitelných zdrojů, že ji může použít k provozu všech elektricky poháněných vlaků ICE a IC/EC. Do roku 2038 by měla být regionální a nákladní doprava poháněna 100% eko elektřinou. Kromě dekarbonizace investuje Deutsche Bahn do inovativních opatření ke snížení hluku z železniční dopravy. Tento koncern se kromě ekologické orientace produktů a služeb zaměřuje také na udržitelnost svých pracovních procesů.

Newsroom TTG

 

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button