HotelyTOP

Hostely a&o jsou o víkendech opět plně obsazené

Do hostelů a&o se po dlouhé době vrací život. Na rezervační linku volá přes 1000 lidí denně a návštěvnost webu aohostels.com vzrostla v prvních červencových dnech o 30 procent.

Rodinný pokoj. Foto: a&o

Květnová obsazenost kolem 26 procent a červnová kolem 43 procent výsledky první poloviny letošního roku poněkud zlepšila a čtyři týdny poté, co turisté mohli začít znova cestovat, vypadá situace ještě růžověji. „Nakonec to vypadá na překvapivě dobré léto, zaznamenáváme vysokou poptávku zejména ze strany rodin a skupin,“ říká CEO a zakladatel řetězce a&o Oliver Winter.

Rezervačním týmům řetězce skončila krátká pracovní doba, hlásí se rodiny, skupiny i školní výlety. S prvními plně obsazenými víkendy, jak tomu bylo třeba v hostelu a&o Köln Neumarkt, se život ze dne na den navrací k normálu. Na předpověď pro celý rok 2021 je ale ještě brzy. „Tržby se pohybovat kdekoli mezi 40 a 80 miliony euro,“ říká Oliver Winter. To by odpovídalo 25 až 50 procentům roku 2019.

Oliver Winter, generální ředitel a&o. Foto: a&o

Rozšíření týmu hygieny, testování a digitalizace

Obsazení nově vytvořené pozice experta na hygienu loni na podzim bylo prvním znamením návratu k „novému normálu.“ „Chceme vyslat jasný signál, že i této oblasti se budeme věnovat se soustavným nasazením,“ vysvětluje Oliver Winter. „Naše hygienická opatření nejsou pouze nárazová, chceme, aby se u nás hosté dlouhodobě cítili stoprocentně bezpečně.“ Prioritou je pokračovat v cestování zodpovědně a my k tomu hodláme přispět, dodává. Řetězec rozšiřuje bezplatné testování hostů i rezidentů, nyní ho nabízí devět hostelů, na podzim by jich mělo být v celém Německu už 25. Testovat se budou moci např. i celé třídy na školních výletech.

a&o je konsistentní i v oblasti digitalizace. Mezi projekty, které skupina nyní zavádí, patří třeba self-check-in terminály, mobilní klíče, rozšířené funkcionality aplikací, úklidoví roboti nebo specielní portál pro nahrávání korona testů.

Speciální nabídky i v Praze 

Vybrané hostely a&o, a to včetně dvou podniků v Praze (a&o Praha Rhea a a&o Praha Metro Střížkov) poskytují různé speciální nabídky, například pro školy, kdy každá 11. osoba a všichni učitelé (do počtu maximálně pěti na skupinu) mají ubytování zdarma. Podobná je nabídka i pro sportovní skupiny, kdy opět každý 11. sportovec a všichni trenéři (do počtu dvou na skupinu) bydlí zdarma. Pokračuje také nabídka zvýhodněných dlouhodobých pobytů.

Pokračování sociálních projektů

Spolupráce s městy a charitativními organizacemi, jako např. Caritas nebo Arbeiter Samariter Bund, zajistila skupině a&o i v roce korony průměrnou desetiprocentní obsazenost, ale především „dala našim zařízením a týmům smysluplnou náplň,“ shrnuje Oliver Winter. Koncem června sice smlouvy vypršely, tak jak bylo plánováno, ale o další spolupráci je zájem na obou stranách, a to i až bude korona za námi.

Premiéra ve Spojeném království a uhlíková neutralita do roku 2025

V loňském roce se skupina se sídlem v Berlíně rozrostla o tři ubytovací zařízení a letos 1. července přibylo další, celkem čtyřicáté. Hostel ve skotském Edinburghu je prvním ve Spojeném království, ale určitě ne posledním. Skupina, která má nyní v Evropě 40 hostelů, hodlá masivně expandovat a v roce 2025 jich chce mít už padesát. Neméně ambiciózní jsou i plány v oblasti udržitelnosti. V roce 2025 se chce a&o stát prvním uhlíkově neutrálním řetězcem levného ubytovaní v Evropě, kritérium uhlíkové neutrality splní už příští rok a&o Venice Mestre.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button