HotelyKam jet?LidéMěsta & regiony ČRRozhovoryTOP

Do našeho hotelu se hosté budou chtít vracet

Tři měsíce po znovuotevření získal Falkensteiner Spa Resort Mariánské Lázně pátou hvězdu, a řadí se tak mezi pouhých osm pětihvězdičkových hotelů v ČR. O tom, co to pro hotel, který na jaře prošel nákladnou rekonstrukcí, znamená, jsme hovořili s jeho ředitelem Reinhardem Wallem.

Foto: Falkensteiner Spa Resort Marienbad

Co konkrétně se přechodem ze čtyř hvězd na pět ve vašem hotelu změnilo?

Rekonstrukce, která z hotelu udělala plně certifikovaný pětihvězdičkový hotel dle standardů evropské organizace Hotelstars Union, byla nákladná – stála téměř 100 milionů korun, ale hlavně důkladná a citlivá. Všechny prostory hotelu byly pečlivě posouzeny a pak jednotlivě zrekonstruovány a vylepšeny tak, aby vynikl kontrast historické budovy hotelu s moderním zařízením a jeho nedbalou elegancí.

Hosté nyní samozřejmě za pobyt v hotelu zaplatí více, najde se dost klientů, kteří budou ochotni vyšší cenu akceptovat?

Jsme přesvědčeni, že Mariánské Lázně, nyní součást světového dědictví UNESCO, je destinací, která má zatím nevyužitý potenciál pro růst vysoce kvalitního turismu a může přilákat jak domácí, tak zahraniční hosty. Náš produkt se od produktu ostatních hotelů v západních Čechách liší, naši noví hosté jsou opravdu nadšeni a už teď se mezi lidmi šíří, že Falkensteiner Spa Resort Mariánské Lázně je místo, které se prostě musí navštívit.

Jaký očekáváte nárůst v příjmech hotelu?

Předpokládáme postupný vzrůst příjmů o 65 procent ve srovnání s rokem 2019, a to během následujících tří let.

Během rekonstrukce byl hotel zavřený, jaké ztráty vám to způsobilo?

To je relativní. Vzhledem k tomu, že renovace proběhla výhradně v době, kdy hotel musel být kvůli pravidlům nastaveným vládou stejně uzavřen, tak ztráty způsobené renovací nebyly vlastně žádné.

A jaké ztráty vám v roce 2020 a 2021 způsobila protipandemická opatření?

Ztráty v příjmech se rovnají devítiměsíčnímu výpadku normálního fungování. Přesto členové našeho týmu o zaměstnání nepřišli, od znovuotevření si vedou kromobyčejně skvěle, výborně se vyrovnali jak s výrazně vyššími standardy poskytovaných služeb, tak s mnoha novými službami a produkty, které nyní nabízíme.

Načasování rekonstrukce na období lockdownu bylo okamžité rozhodnutí, nebo jste rekonstrukci v tomto termínu plánovali dlouhodobě?

Lockdown byl mnoha hotely naší společnosti využit k revizi a změnám tak, abychom se připravili na měnící se požadavky hostů. Tím jsme posílili značku společnosti i svou reputaci spolehlivých a kvalitních provozovatelů.

Chystáte se větší měrou angažovat v záležitostech města Mariánské Lázně?

Již teď, při respektování všech místních institucí, uplatňujeme svůj vliv. Během prvního lockdownu v roce 2020 začalo být jasné, že město se musí nachystat především na české návštěvníky a připravit atraktivity a programy pro rodiny i aktivní turisty. Jednali jsme rychle a efektivně a náš letní program byl velice úspěšný, omladil město a vytvořil základnu opakovaně se vracejících návštěvníků.

Jaký pocit by si měl host po pobytu ve vašem hotelu vybavovat?

„Vítejte doma“, to je heslo značky Falkensteiner. Zážitek autenticity, bez ohledu na zemi, město nebo hotel. A ať už je motiv návštěvy jakýkoliv, snažíme se, aby pobyt v našem hotelu zanechal v hostech dlouhotrvající vzpomínky na krásnou dovolenou a aby v nich vzbudil přání brzy se k nám vrátit.

Amara Zemplinerová

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button