AkceMěsta & regiony ČRZprávy

CzechTourism zveřejnil výzvu k partnerství s akcemi významnými pro cestovní ruch na rok 2021

Agentura CzechTourism zveřejnila výzvu a podmínky partnerské spolupráce na rok 2021 s kulturními a sportovními akcemi, které mají potenciál přivést do Česka zahraniční turisty a zvýšit poptávku po službách cestovního ruchu v daném regionu. Spolupráce probíhá formou propagace České republiky vrámci nabídnutého mediálního prostoru a marketingového plnění. Žádosti je možné podat do 3. ledna 2021 ZDE.

„Spolupráci s klíčovými eventy považujeme i nadále za vysoce efektivní pro propagaci České republiky a podporu domácího i příjezdového cestovního ruchu,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Předmětem spolupráce s vybranými akcemi je propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a dalšího marketingového plnění (např. spolupráce s ambasadory či influencery na sociálních sítích). Hodnocení přihlášených eventů probíhá na základě nastavených kritérií (např. maximální hodnota mediálního zásahu a marketingový obsah propagující region a Českou republiku), která jsou zveřejněna a popsána v přihlašovacím formuláři.

V roce 2020 bylo ke spolupráci vybráno 67 eventů (28 sportovních a 39 kulturních). S ohledem na vládní opatření související s omezením šíření onemocnění covid-19 se uskutečnily pouze tři čtvrtiny z nich (mnohé z nich z části nebo zcela v on-line prostředí), zbývající třetina byla ze stejného důvodu přesunuta na rok 2021. Hodnota nakoupeného mediálního prostoru a marketingové plnění propagující Českou republiku dosáhla za rok 2020 téměř 20 milionů korun.

 

Newsroom TTG/CzT

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button