Uplynulé tři dny byly na letňanském výstavišti PVA EXPO PRAHA ve znamení veletrhů cestovního ruchu Holiday World & Region World. Věnovány jim byly haly 3 a 6, které hostily 227 vystavovatelů z 21 zemí na výstavní ploše 5740 metrů čtverečních.
Jediný den pro odborníky, pátek 18. března, byl kromě programu na jednotlivých stáncích věnován i konferencím, přednáškám, prezentacím a workshopům.
Přinášíme galerii událostí letošních veletrhů Holiday World & Region World 2022.
Co ještě bylo na veletrhu k vidění? V hale šest na hlavním pódiu se odehrála například prezentace cestovní kanceláře ATIS nebo vystoupení exotických tanečnic. A bylo toho během tří veletržních dní ještě mnohem víc…
Došlo i na mnohá mezinárodní setkání.
Na veletrzích se také oceňovalo.
A takový byl stánek TTG Czech…
Veletrhy v závěrečné zprávě zhodnotil Martin František Přívětivý, generální ředitel pořadatelské společnosti ABF: „Z celého srdce děkujeme všem návštěvníkům za fantastickou účast. Obrovské poděkování a vděčnost si právem zaslouží naši vystavovatelé. Pandemie koronaviru bohužel dostala cestovní ruch do velmi tíživé situace s dopady nebývalých rozměrů. Pevně ale věříme, že naše maximální snaha podpořit a restartovat cestovní ruch prostřednictvím konání veletrhů je jednou z nezastupitelných cest, jak se z této oborové krize pomalu vymanit. A my jsme rádi, že jsme tu odvahu uspořádat právě veletrhy cestovního ruchu v této složité době měli. Stojíme si za tím, že už je čas pro návrat akcí tohoto typu.“
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.