AkceDopravaKam jet?ZahraničíZprávy

Společnost Emirates a Chris Hemsworth lákají společně na dubajské Expo 2020

Do zahájení světové výstavy Expo 2020 v Dubaji zbývá necelý měsíc a společnost Emirates představila novou globální kampaň, jejíž hlavní tváří se stal herec Chris Hemsworth. Kampaň odráží futuristická témata a nastiňuje zážitky, které čekají na návštěvníky Expa 2020, jež se představí světu 1. října.

Foto: Emirates

 

„Díky partnerství se společností Emirates se nám podařilo vytvořit odvážnou kampaň, která, jak sami věříme, dokáže diváky po celém světě oslovit a inspirovat k tomu, aby se rozhodli atmosféru této události zažít na vlastní kůži. Expo 2020 bude rozhodně jedna z největších událostí na světě, kterou si nesmíte nechat ujít. K vidění budou pavilony, které svým návštěvníkům představí témata, jako jsou mobilita, udržitelnost a příležitost, stejně tak nebude chybět 191 pavilonů jednotlivých zemí oslavujících hudbu, umění a další kulturní aspekty s nabitými zábavními programy, včetně kulinářského zážitku a mnohem více,“ řekla Její výsost Reem Al Hashimy, generální ředitelka Expo 2020 a ministryně pro mezinárodní spolupráci Spojených arabských emirátů.

„S Emirates a Expo 2020 jsem se spojil v roce 2019 s cílem především napomoci zviditelnit tuto akci a její smysl. Věřím, že každý z nás má schopnosti, díky kterým můžeme pracovat na lepší společné budoucnosti, a ten poslední rok a půl, kterému jsme čelili, je toho důkazem. V rámci Expo 2020 se svět spojí ve stejném duchu a představí praktická řešení pro život, ze kterých budou těžit především budoucí generace,“ dodává Chris Hemsworth.

Kampaň byla vytvořena a natočena ještě před vypuknutím pandemie, tak aby byla připravena na původní zahájení Expa 2020 v Dubaji. Hlavním cílem této iniciativy je především zprostředkovat energického ducha inovací, kreativity a úsilí, které stojí za vytvořením lepší budoucnosti, což jsou také hlavní témata této globální výstavy. Reklama byla dále natočena za podpory animací a vizuálních počítačových snímků, které ilustrují, jak by mohlo Expo 2020 vypadat, v době přípravy této kampaně byla totiž celá akce stále v procesu příprav.

Chris Hemsworth diváky v této vizuální podívané přenáší z ikonických dubajských pláží přímo na místo konání Expo 2020, během toho jsou představeny také hlavní témata celé akce, především tedy mobilita, udržitelnost a pavilony zaměřující na budoucí potenciál a příležitosti v této oblasti. Současně nechybí ani pohled na pavilony zúčastněných zemí. Video ukazuje ladné přechody a interakce mezi lidmi a rovněž svět fantazie budoucích možností včetně obnovení džunglí a lesů, a rovněž misi na planetu Mars, odrážející lidskost, která bude všudy přítomna během celé doby Expa 2020.  

Hudební soundtrack ke kampani „Pure Imagination“ byl přepracovaný a je interpretován orchestrem o 70 hudebnících a doplněn dětským sborem. Děti během celé reklamy sehrávají důležitou roli, pocházejí z různých kultur a zemí a je zdůrazněna jejich role budoucích lídrů.

Reklama byla režírována držitelem dvou filmových Oscarů Robertem Strombergem, mezi jehož úspěšné filmy patří Avatar, Alenka v říši divů a Královna všeho zlého od Disney. Grafické prvky byly zpracovány produkční společností MPC (Moving Picture Company), která je rovněž držitelem řady oscarových ocenění.

Emirates je prémiový partner a oficiální aerolinka světové výstavy Expo 2020 Dubai, nedávno představila exklusivní nabídku pro své zákazníky, aby si mohli plně užít tuto výstavu v Dubaji. Zákazníci Emirates navštěvující nebo cestující přes Dubaj v období od 1. října 2021 do 31. března 2022 obdrží bezplatnou vstupenku Emirates Expo Day Pass, a to na všechny letenky rezervované přes Emirates.

Nabídka platí pro všechny letové třídy a je rozšířena také na lety flydubai rezervované přes Emirates a rovněž platí pro všechny zákazníky cestující v rámci globální sítě Emirates s přestupem v Dubaji trvající alespoň šest hodin.    

Expo 2020 poběží od 1. října 2021 do 31. března 2022 a společně se zlatým výročím SAE propojí celý svět a všem návštěvníkům přinese jedinečné zážitky.

https://www.youtube.com/watch?v=o–hZLLCGp0¨

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button