DopravaLidéZprávy

Letiště Praha má novou ředitelku korporátní a marketingové komunikace

Novou ředitelkou korporátní a marketingové komunikace Letiště Praha je od května Marcela Tučníková. Na pozici střídá Mariku Janouškovou, která odchází na mateřskou dovolenou. Změna je tak i na pozici manažera externí komunikace a marketingu, kterou doteď zastávala právě Tučníková. Nově tento tým povede Zdeňka Svoboda Kuhnová.

Foto: Letiště Praha

Marcela Tučníková bude nově přímo řídit interní a korporátní komunikaci, firemní odpovědnost a zaštitovat agendu pořádání eventů na letišti. Zdeňka Svoboda Kuhnová bude ze své pozice koordinovat aktivity letiště v oblasti externí komunikace a zároveň všechny marketingové projekty společnosti.

Foto: Marcela Tučníková / Letiště Praha

Marcela Tučníková na pražské letiště nastoupila loni v listopadu. Předtím působila v eventové a vzdělávací agentuře Česká cesta na pozici ředitelky marketingu a komunikace. Většinu svých profesních zkušeností získala v přední PR agentuře AMI Communications, kde pracovala více než 15 let. Zde vedla tým poskytující služby v oblasti komunikace klientům zejména ze segmentu financí, služeb či letectví. Mezi její klienty patřily například společnosti Česká pojišťovna, Raiffeisenbank, Havel & Partners, KPMG Česká republika, Lockheed Martin nebo letecké společnosti Air France-KLM či tehdejší SkyEurope Airlines. Projekty, které měla na starosti, získaly řadu oborových ocenění. Vystudovala Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze a absolvovala také několik kurzů koučinku a metod zážitkové pedagogiky. Věnuje se mentoringu a příležitostně přednáší na vysokých školách.

Foto: Zdeňka Svoboda Kuhnová / Letiště praha

Zdeňka Svoboda Kuhnová má 25 let zkušeností v oblasti strategické komunikace. Ty načerpala především v agentuře Ogilvy PR a PLEON Impact, kterou téměř 20 let vedla. Mezi její klienty patřily například DHL Express, British Airways, Pernod Ricard, Lukoil nebo Makro. Má bohaté zkušenosti z oblasti issue managementu, krizové komunikace, budování značek a public relations. Zajímá se o oblast udržitelnosti a společenské odpovědnosti. Od roku 2020 budovala interní pozici Head of PR a tiskové mluvčí v technologické společnosti Rohlik.cz, která je lídrem v oblasti online prodeje potravin v Čechách a působí i na dalších evropských trzích. Má vystudovaný marketing a management na UNYP.

Newsroom TTG / Letiště Praha

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button