Knihy a médiaMěsta & regiony ČRNovinkyPraha

Kampaň Moje město – objevuj Prahu má přilákat Pražany i turisty

Přilákat Pražany i mimopražské turisty do ulic a podniků v metropoli je hlavním cílem nové magistrátní kampaně Moje město – objevuj Prahu. Na webových stránkách lidé najdou tipy na kulturní akce, památky, zajímavé restaurace a služby nebo na atraktivní místa v hlavním městě, jako jsou parky či zahrady.
Foto: CzechTourism

Novinářům to řekli primátor Zdeněk Hřib a ředitel projektu Lukáš Nádvorník. Praha letos i loni v létě uspořádala kampaň V Praze jako doma, prostřednictvím které podle magistrátu nalákala do města 150 00 turistů.

“Chceme po pandemii město rozhýbat a pomoci podnikatelům, jak získat zákazníky. A Pražany nalákat do míst, o kterých třeba neměli ani tušení,” řekl Hřib. Podle něj kvůli covidu ubyly desítky tisíc pracovních míst. “Proto tuto aktivitu podporujeme,” řekl.

Podle Nádvorníka jsou pražské ulice poloprázdné nejen kvůli úbytku turistů, ale také proto, že část Pražanů nevyráží do města a zůstává doma. “Naším cílem je doslova vyhnat Pražany z jejich bytů a dostat je do ulic, aby začali konzumovat to, co jim jejich město nabízí, tedy kulturu, zajímavé podniky, aby se šli podívat do galerií a do divadel, aby objevovali parky, kam normálně nechodí,” řekl.

Vznikla internetová stránka, která sdružuje na jednom místě informace ze všech oblastí. Součástí je katalog zahrnující mj. zajímavá místa, kulturní instituce, památky, zahrady, parky nebo služby. Lidé jednotlivé atrakce budou moci hodnotit a zapojit se do soutěží. Vznikl redakční tým, který stránky spravuje a doplňuje tam nové informace. Do projektu se mohou zájemci hlásit od dnešní půlnoci. Zatím nejaktivnější byla podle Nádvorníka divadla.

S již existujícími weby zabývajícími se volnočasovými aktivitami se podle zástupců magistrátu dublovat nebude. “Existují desítky webů a platforem, ale každá na to pohlíží z jednoho úhlu. Ale aby na jednom místě byly soustředěny všechny informace o tom, co se v Praze chystá, otevřelo nebo děje, tak to nikde není,” řekl Nádvorník.

Podle radního Jana Chabra se zástupci města setkávají s podnikateli, se kterými vymýšlejí podobné projekty. “Před rokem a půl jsme se shodli, že město nemůže posílat tzv. vrtulníkové peníze do všech oborů, ale může pomáhat jiným způsobem,” řekl Chabr.

Newsroom TTG / ČTK

Ukázat další

Související články

Jeden komentář

  1. Dear Sir /Madam

    As I see that you do not have many positive reviews on Google Maps, which means that you will not be able to get new customers, But the good news today is that I can increase your google map ranking so you can have more exposure and get more customers this also

    Getting google maps reviews from your customers has always been a beneficial exercise for business, but today its importance is even greater. Let’s attract new customers by making your business in the first Google search results, 72% of customers will take action only after reading a positive online review.

    If you are Intrested please click this link to start: https://tinyurl.com/2x44w7y4

    Regards
    Danyl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button