Kam jet?ZahraničíZprávy

Jessica Alba, Zac Efron a Graig Gillespie – tváře nové dubajské kampaně

Zcela nová kampaň Dubai Presents ukazuje Dubaj prostřednictvím série krátkých trailerů s hollywoodskými hvězdami, které režíroval uznávaný režisér Craig Gillespie. Cílem této kampaně je zvýšit povědomí o široké nabídce Dubaje mezi turisty z celého světa, kteří plánují svou další vysněnou dovolenou.

Foto: Dubai Tourism

Dubajský Úřad pro cestovní ruch (DubaiTourism) zahájil novou celosvětovou kampaň Dubai Presents (Dubaj uvádí) s hollywoodskými hvězdami Jessicou Alba a Zacem Efronem v hlavních rolích. Kampaň vyzývá všechny cestovatele a lovce zážitků, aby vytvořili scénář a obsadili sami sebe do příběhu v jedinečných dubajských kulisách.

Kampaň natočená režisérem Craigem Gillespiem, oceněným cenou Asociace filmových režisérů, představuje sérii šesti krátkých trailerových filmů napříč různými žánry, z nichž každý vezme diváky na poutavou cestu městem. Kampaň odstartuje adrenalinovým akčním žánrem, následovaný sérií trailerů s oběma protagonisty napříč více žánry. Spouštěny budou postupně po dobu čtyř měsíců.

Foto: Dubai Tourism

Dubaj stále otevírá své brány celému světu. Město je připraveno přivítat návštěvníky a uspokojit stoupající poptávku po kvalitních dovolených doplněných o dobrodružství, romantiku a kulturu.

Zásadní je, že přístup Dubaje je od začátku globální pandemie založen na připravenosti, přizpůsobivosti a důslednosti. Bylo to jedno z prvních měst na světě, které se uzavřelo, aby se pak mohlo stát jedním z prvních, které se otevřelo a zůstalo otevřené. Toho bylo dosaženo obezřetným přístupem k opětovnému otevírání turistického odvětví, zároveň s přísným dodržováním zdravotních a bezpečnostních opatření v souladu s mezinárodními postupy. Postupné provádění několikafázového programu obnovy otevřelo Dubaj pro domácí turisty v květnu 2020 a pro mezinárodní turisty v červenci 2020.

Foto: Dubai Tourism

Dubai Tourism pokračoval v komunikaci s veřejností na klíčových mezinárodních trzích, aby udržel mezi turisty město na špici. V návaznosti na sérii digitálních kampaní včetně #TillWeMeetAgain, #ReadyWhenYouAre a #LiveYourStory staví Dubai Presents na obrazu města jako bezpečné, velmi navštěvované destinace a zároveň poskytuje mezinárodním turistům skvělý přehled o rozmanité nabídce destinací ve městě.

Issam Kazim, generální ředitel Dubai Tourism, uvedl: „Jsme velmi rádi, že startujeme naši novou kampaň Dubai Presents. Prostřednictvím několika filmových upoutávek představíme zajímavé lokality Dubaje, majestátní krajinu v okolí, bohatou kulturu a její rozmanitost. Zveme turisty z celého světa, aby si zažili vlastní epické dobrodružství. Posouváme destinační příběh na novou úroveň, ukazujeme Dubaj jako město, které oslavuje kulturu více než 200 národností a poskytuje celou řadu rozmanitých zážitků pro celou rodinu, čímž dále posiluje svoji pozici nejlepšího místa na světě, kde lze žít, pracovat a které stojí za to navštěvovat. Prostřednictvím těchto krátkých filmů také obracíme pozornost na naše ikonické mrakodrapy a pamětihodnosti a poukazujeme na jedinečné způsoby, jakými mohou návštěvníci sdílet své nezapomenutelné a vzrušující zážitky z Dubaje se světem.

Foto: Dubai Tourism

„V době, která je pro odvětví cestovního ruchu skutečně náročná a nemá obdoby, je nová kampaň dokladem naší spolupráce se zúčastněnými stranami ve městě a více než třemi tisíci globálními partnery v cestovním ruchu s cílem posílit náš koordinovaný přístup k přilákání turistů do Dubaje. S jejich nepřetržitou podporou i nadále rozšiřujeme a posilujeme nabídku Dubaje v oblasti cestovního ruchu a usilujeme o realizaci naší strategie učinit z Dubaje nejnavštěvovanější a jednu z nejvíce doporučovaných turistických destinací na světě. Nejvyšší prioritu při tom má zachování zdraví a bezpečnosti našich obyvatel a návštěvníků. Jsme přesvědčeni, že kampaň Dubai Presents podpoří naše úsilí o urychlení růstu cestovního ruchu v období, které pro Dubaj slibuje přelomový rok, zatímco se připravujeme na nadcházející Expo 2020 a oslavy Zlatého jubilea SAE.“

Kampaň Dubai Presents odstartovala 5. srpna 2021 na 27 světových trzích ve více než 15 jazycích. Kromě šesti upoutávek s hereckými hvězdami je součástí kampaně také řada teaserů, které zdůrazňují gastronomii, přírodu a aktivní a zážitkovou dovolenou v Dubaji.

Foto: Dubai Tourism

Dubaj si nedávno připomněla rok od svého znovuotevření v červenci 2020 a údaje Dubai Tourism udávají, že město během jedenáctiměsíčního období od července 2020 do května 2021 přivítalo neuvěřitelných 3,7 milionu přenocujících návštěvníků. Tento pozitivní údaj podtrhuje postavení Dubaje jako lídra při obnově globálního cestovního ruchu a nabízí cestujícím bezpečné, atraktivní a nezapomenutelné zážitky.

Ve městě vznikla řada nových atrakcí, jedna z posledních je např. Deep Dive Dubai, který se svou rekordní hloubkou 60 m zařadil mezi nejhlubší bazén na světě. Další atrakcí je TimeOut Market, který zahájil počátkem roku 2021 v dubajském Souk Al Bahar představení 17 domácích F&B konceptů. Vzhledem k tomu, že se ve druhé polovině roku 2021 můžeme těšit na řadu nových hotelů, restaurací, atraktivních otevření a také na nepřeberné množství událostí, je Dubaj připravena přivítat nové i stálé návštěvníky z celého světa.

Trailer: https://youtu.be/8nRDCOmP4UI

Newsroom TTG

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button