Influenceři představili krásy Karlovarského kraje

Krajská destinační agentura Živý kraj pokračuje ve svých aktivitách, které mají do Karlovarského kraje přilákat co nejvíce návštěvníků. Jednou ze součástí kampaně, jež odstartovala už od 1. dubna 2020, je spolupráce s dnes tolik populárními influencery.

Foto: Shutterstock

Destinační agentura oslovila osobnosti, jejichž profily na Instagramu sledují desítky tisíc lidí, a pozvala je do regionu. Na základě toho influenceři zachytili dojmy a zkušenosti ze svých pobytů v Karlovarském kraji a pozvali do regionu další zájemce.

Prostřednictvím influencerů dnes na internetu prezentuje výrobky, služby či území celá řada firem a institucí. Lidé na sociálních sítích pravidelně a opakovaně sledují výstupy těchto osobností a často se inspirují jejich doporučením. „Z toho jsme vycházeli i v okamžiku, kdy jsme vybrali celkem 7 instagramových profilů a nabídli jsme influencerům strávit prodloužený víkend v Karlovarském kraji. Influenceři během té doby autenticky zaznamenávali a recenzovali svůj pobyt a dojmy z jednotlivých míst, zveřejňovali takzvané „Instastories“, tedy krátké příběhy, odkazovali na náš profil @zivykraj a zveřejňovali fotografie. O jejich zážitcích píšeme také na blogu Živého kraje. Na svých profilech influenceři nakonec vyhlásili soutěž o stejný pobyt, jaký zažili oni sami,“ popsal šéf destinační agentury Petr Židlický a dodal: „Pozitivní odezvu jsme zachytili okamžitě, lidé přímo komentovali na jednotlivých profilech dojmy z jednotlivých míst, zaznamenali jsme řadu dotazů k možnosti návštěvy a kapacit ubytovacích zařízení, poskytovali jsme informace právě na základě zveřejněných příběhů.“

Do spolupráce s destinační agenturou se zapojili:

Jáchymov 26.–28. 6. 2020 @lenkavacval

Mariánské Lázně 3.–5. 7. 2020 @dvatatove

Kynžvart 3.–5. 7. 2020 @tomash_strnad @sarahticha

Krušné hory 3.–5. 7. 2020 @loudavymkrokem@endijka@lukaskonecny

Spoluprací s influencery navazuje krajská destinační agentura na outdoorovou kampaň v Praze (141 reklamních ploch) a v Plzni. S kampaní „Karlovarský kraj – dovolená na západě“ se lidé mohli setkat také v novinách a časopisech prostřednictvím vkládané přílohy i online na internetu. „Dosah sociálních sítí je nezpochybnitelný, stejně tak vliv, který mají influenceři na rozhodování svých příznivců. Kraj se snaží přilákat i mladší a domácí klientelu, také proto jsme využili tuto možnost pro prezentaci Karlovarského kraje v době, kdy se cestovní ruch potýká s dopady koronavirové krize. Počítáme s tím, že bychom influencery oslovili ke spolupráci i v budoucnu,“ dodal uvolněný zastupitel pro oblast lázeňství, cestovní ruch a UNESCO Vojtěch Franta.

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..