Kam jet?NěmeckoNovinkyZahraničí

DZT spouští globální kampaň „Embrace German Nature“

Německá turistická centrála (DZT) dále rozšiřuje své aktivity a spouští kampaň „Embrace German Nature“, restart se zaměřením na přírodu a zážitky z dovolené.

Foto: Pixabay

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, k tomu poznamenává: „Na pozadí dvouleté koronavirové pandemie lidé touží po nedotčené přírodě. Ústředními prvky kampaně „Embrace German Nature“ jsou „relaxace v přírodě“ a „udržitelnost“. Podle IPK International zaujímá Německo jako cílová destinace druhé místo mezi Evropany, kteří tráví dovolenou v přírodě. Studie Destination Brand 21 společnosti Inspektour dokazuje, že na důležitých zdrojových trzích pro náš incoming je Německo vnímáno jako velmi vhodná destinace pro dovolenou na venkově nebo trvale udržitelnou dovolenou. Tyto pozice chceme dále posilovat podporou dovolených ve venkovských oblastech, delších pobytů a potěšení z cestování.“

Kampaň „Embrace German Nature“ zahrnuje mj. i videa v 8D audio designu jako nový digitální nástroj.

Ochrana životního prostředí a přírodních zdrojů jako globální výzva naší doby

Podle průzkumu Anholt Ipsos Nation Brands Index 2021 (NBI) patří ochrana životního prostředí a přírodních zdrojů mezi nejnaléhavější globální výzvy naší doby. Německo je jednou ze zemí, které respondenti nejvíce důvěřují, že tyto výzvy zvládne.

V rámci indexu SDG, který sleduje pokrok směrem k dosažení cílů udržitelného rozvoje, o nichž se usnesla Světová konference OSN o klimatu, je Německo na čtvrtém místě mezi všemi členy OSN.

Podle nejnovějších studií společnosti IPK International o dopadech covid-19 na mezinárodní cestování plánuje 26 % cestovatelů po celém světě v roce 2022 dovolenou orientovanou na přírodu a mezi turisty mířícími přímo do Německa dosahuje toto zastoupení dokonce 30 %.

Podle průzkumu DZT mezi 259 CEO/Key Accounts působících v mezinárodním cestovním ruchu, přibližně polovina osob s rozhodovací pravomocí již vidí mírný posun v zákaznických rezervacích směrem k udržitelným produktům a službám. Tři čtvrtiny očekávají, že poptávka v tomto segmentu v příštích třech letech poroste. Turistická země Německo je z pohledu těchto odborníků jednoznačně číslem 1 v žebříčku udržitelných cestovních destinací.

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button