CzechTourism má nový web pro prezentaci v zahraničí

Téměř dvacet tisíc článků v deseti jazykových mutacích, modernější vzhled a technologické řešení odpovídající současným potřebám uživatelů i nástrojům marketingových kampaní. To jsou hlavní přednosti internetových stránek www.visitczechrepublic.com, které nově prezentují Českou republiku zahraničním turistům.

Základem platformy, která přibližuje krásy České republiky zahraničním turistům, je nový redakční materiál a upravené aktualizované texty z původních internetových stránek www.czechtourism.com.

Tým pracující na projektu vedla konzultantka a bývalá ředitelka divize ČT Nová média Pavlína Kvapilová. Zároveň vznikla stálá redakce, kterou má na starosti Petr Pravda. Ta bude do budoucna akcentovat unikátní obsah reflektující aktuální dění, tak aby byly internetové stránky co nejužitečnějším nástrojem pro management cestovního ruchu v Česku. Na přípravě obsahu, překladech i korekturách cizojazyčných textů se velkou měrou podílela zahraniční zastoupení agentury CzechTourism a krajské destinační společnosti.

Dalším krokem bude propojení stránek na kampaně a doplňování nových funkcionalit. V provozu zatím zůstává i původní web www.czechtourism.com, jehož součástí je expertní sekce Travel Professionals, která bude během letošního roku také postupně modernizována.

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..