AkceMěsta & regiony ČRMICENovinky

Czech Republic Travel Trade Day: Na 250 lidí z ČR i celého světa pracujících v cestovním ruchu se v dubnu sjede do Brna

Po Olomouci, Plzni nebo letošních Karlových Varech bude i Brno hostit Czech Republic Travel Trade Day, platformu pro obchodní jednání českých podnikatelů, regionů a dalších subjektů aktivních v oblasti cestovního ruchu s mezinárodními nákupčími. Akci organizuje CzechTourism společně s Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a městem Brnem, což schválením memoranda potvrdili brněnští radní.

Brno / Foto: Shutterstock.com

„Pokračujeme v našem předsevzetí každý rok do Brna přivést jednu výraznou událost z cestovního ruchu a s ní desítky mezinárodních účastníků, kteří stráví několik dní naplněných bohatým zážitkovým programem v Brně. Vynaložené úsilí se nám pak vrací ať už ve formě propagace, jako tomu bylo u loňského zasedání Asociace francouzských novinářů z oblasti turismu, nebo letošní konference evropských blogerů a influencerů Traverse, nebo přímo v obchodní sféře v zájmu cestovních kanceláří a dalších podnikatelů,“ přiblížila primátorka města Brna Markéta Vaňková.

„Brno a jižní Morava mají jasnou strategii a vizi. Chtějí využít turismu jako jednoho ze základních pilířů lokální ekonomiky a kvality života místních obyvatel. V loňském roce jsme představili region stovce francouzských novinářů a letos v září jsme společně přivítali tři sta influencerů z celého světa na konferenci Traverse 22. Czech Republic Travel Trade Day má za cíl přetavit tento obrovský mediální zásah ve skutečné turisty, kteří přijedou do Brna a na jižní Moravu a utratí zde své peníze. Brno a jižní Morava mají potenciál stát se klíčovou destinací pro Česko podobně, jako je Praha,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget.

Czech Republic Travel Day se v příštím roce odehraje v pondělí a úterý 24. a 25. dubna. Účastníci v rámci tzv. pretours přijíždějí na jižní Moravu a do Brna už v pátek předtím, aby víkend mohli strávit networkováním a poznáváním lokality. Právě tuto část programu budou mít na starosti Kancelář marketingu a cestovního ruchu Magistrátu města Brna a Centrála cestovního ruchu Jižní Morava. Předpokládané náklady města na organizaci programu a pondělního galavečera coby vyvrcholení celé akce jsou zhruba 1 milion korun.

„V Brně je na programu jak ukázka tradičních turistických cílů, jako jsou naše čtyři vily, tak i nových atrakcí jako vodojemy na Žlutém kopci. Hosty chceme provést také naší skvělou gastro a barovou scénou, aby byl jejich zážitek kompletní. Očekáváme, že se události zúčastní zhruba 80 zahraničních nákupčích, 15–20 zahraničních novinářů a další hosté a také na 100 českých subjektů, jako jsou hotely, regiony, incomingové cestovní kanceláře a podobně,“ nastínila Markéta Vaňková.

Czech Republic Travel Trade Day pořádá CzechTourism od roku 2016 (s přerušením v letech 2020 a 2021 kvůli covidu). Zahrnuje B2B workshopy, na které zve agentura nákupčí z celého světa, i podporu přímé spolupráce českých podnikatelů, regionů a partnerů s řediteli jednotlivých zahraničních zastoupení (představení nových produktů a jejich možností pro zahraniční trhy, vzájemná synergie v podnikání cestovního ruchu). Akce s významnou mezinárodní účastí sleduje dva hlavní cíle: přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propagovat bohatou turistickou nabídku ČR, proto se každý rok soustředí na jiný region.

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button