CestovkyNovinkyPartnerská sekce

CK Blue Style mění svoji vizuální identitu

V krizi jsme se nevzdali, naopak jsme silnější, modernější a ve zcela novém vizuálním kabátě, říkají zakladatelé CK Blue Style.

Foto: Blue Style

Před dvěma lety si nikdo pořádně neuměl představit, jak dlouho bude koronakrize trvat, ani co to pro odvětví cestovního ruchu bude znamenat. Všechny cestovní kanceláře bojovaly, co to jen šlo. CK Blue Style se i přes všechny překážky nevzdala, masivně investovala do digitálních komunikačních systémů a automatizovaných procesů tak, aby klienti mohli i větší problémy řešit jednoduše z domácích počítačů. A nezůstalo pouze u digitální transformace, došlo i na vizuální stránku. Po 21 letech Blue Style mění celou svoji vizuální identitu. Jak se z malé firmy dvou nadšených lidí stala jednička na trhu? Ten příběh začal v roce 1997…

Při vymýšlení názvu pro svoji cestovní kancelář chtěli její zakladatelé Imed Jeddai a Lenka Pátek najít takové jméno, které vyjadřuje něco krásného, něco úžasného, něco, co znamená dovolenou. Tak vznikl název Blue Style a s ním i první logo.

„Blue Style pro mě znamená jiný styl cestování, styl stejně nekonečný jako modrá obloha, široký jako modré moře, magický jako pohled do modrých očí. Je to styl, který přináší změny, inovace a především spokojenost,“ vysvětluje význam názvu CEO společnosti Imed Jeddai.

„Když se teď dívám na naše první logo, jde skutečně poznat, že je z devadesátek. Nám ale tenkrát přišlo velmi moderní. Náš úplně první katalog s dominantním „S“ na obálce vznikal v Suchdole, v bytě rodičů našeho kamaráda a skvělého grafika Lukáše Skuhravého. Ten už má dávno svoji vlastní firmu, ale tenkrát ještě chodil na vysokou. My se mu s Imedem prakticky nastěhovali do pokoje a společně tvořili. Mělo to své kouzlo,“ vzpomíná obchodní ředitelka Blue Style Lenka Pátek.

Cílem cestovní kanceláře Blue Style bylo od samého počátku dělat dovolenou jinak, než jak ji v té době dělala konkurence. Vše bylo zaměřeno na spokojeného klienta a perfektní produkt, který vždy zakladatelé tvořili tak, jako by ho připravovali sami pro sebe. Tento cíl se za 24 let nezměnil a po celou dobu byl motorem pro neustálé vylepšování jak samotných produktů, tak systémů, které klientovi usnadní výběr i nákup.

Blue Style byl vždy velmi dynamický, technicky orientovaný, silný v digitálu, věřil technologiím. A to se vyplatilo. Na nové vizuální a digitální verzi CK Blue Style začal Imed s Lenkou pracovat už v roce 2019, rok 2020 změnu trochu zpomalil, ale prakticky potvrdil, že tato cesta je správná.

„Blue Style dostal kompletně novou tvář. Nové logo a kompletní vizuální identitu. Zjednoduší a zrychlí klientům výběr i nákup, mění chování směrem k agenturám. Je to jediná cesta dopředu,“ říká Jeddai. Jsme vlastně pořád stejní, přitom noví a lepší, jsme Blue Style, který naplňuje představy klientů o skvělé dovolené,“ uzavírá změnu vizuální identity Imed Jeddai.

Newsroom TTG / CK Blue Style

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button