CestovkyLidéNovinkySlovenskoZahraničí

Čedok avizuje personální změny ve svém týmu

Cestovní kancelář Čedok, jež se od letošního roku opět vrátila na slovenský trh, jmenovala do managementu pana Juraje Sliackého, který bude z pozice country manažera koordinovat aktivity společnosti na Slovensku.

Juraj Sliacky / Foto: Čedok

Díky vybudování rozšířeného týmu české nejstarší cestovní kanceláře přímo v Bratislavě bude firma lépe propagovat nabídku zájezdů a odletů ze slovenských letišť, plánovat a realizovat expanzi kamenných poboček či uzavírat další spolupráce s provizními prodejci a dalšími partnery. Juraj Sliacky má více než 30letou praxi v cestovním ruchu a před nástupem do Čedoku působil ve vedení konkurenčních touroperátorů Hydrotour nebo Kartago Tours, který je součástí skupiny DER Touristik. Komunikaci s novináři bude mít i na Slovensku na starosti dosavadní PR manažerka a tisková mluvčí Čedoku Kateřina Pavlíková.

„Čedok je na Slovensku velmi dobře známá cestovní kancelář, která si přešla velmi dlouhou a zajímavou cestou. Dnes se znovu dostává na pozici, která mu právem patří, a jeho přerod na moderní, flexibilní a kreativní cestovní kancelář s důrazem na aplikování nejmodernějších technologií do cestovního byznysu je mimořádně impozantní. Tento zajímavý vývoj oslovil i mě a budu se snažit přispět svými zkušenostmi z cestovního ruchu a pomoci Čedoku reetablovat se na Slovensku a nabídnout s celým týmem náročnému slovenskému klientovi prvotřídní servis a skvělé dovolenkové zážitky,“ okomentoval nástup nový country manager Juraj Sliacky.

Kateřina Pavlíková / Foto: Čedok

Komunikaci se slovenskými médii a public relations Čedoku na novém trhu povede stejně jako v České republice PR manažerka a tisková mluvčí Kateřina Pavlíková, která do cestovní kanceláře přišla ze skupiny Letiště Praha v říjnu 2021. Už téměř dva roky je také součástí Výkonného výboru PR Klubu, organizace sdružující více než 300 profesionálů z oboru a nově také firemních členů. V březnu letošního roku získala od poroty stříbrné ocenění Mluvčí roku 2022 v kategorii nejlepší mluvčí soukromého sektoru, o rok dříve obsadila bronzovou příčku.

„Mým cílem je, abychom byli podobně jako v České republice postupně vidět v médiích i na Slovensku. Chceme představit nejen všechny naše destinace, ale také benefity zájezdů, připravované pobočky a nabídku na léto i na nadcházející zimu. Rozjeli jsme sociální sítě Čedoku na Facebooku a Instagramu nově také ve slovenštině, připravujeme spolupráce s místními influencery a zaměříme se také na rady pro cestování i na trendy, které díky působení na několika trzích v rámci skupiny ITAKA sledujeme,“ doplnila plány Kateřina Pavlíková.

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button