Města & regiony ČRPrahaTOP

Zahraniční turisty bude do Prahy lákat nová online kampaň za 40 milionů Kč

Zahraniční turisty bude do Prahy lákat nová online kampaň. Magistrát ji společně se svou firmou Prague City Tourism (PCT) spustí od úterý 12. října a potrvá do konce letošního roku.
Foto: CzechTourism

Cílem je nalákat turisty vydávající se za kulturou či památkami. Kampaň se vyhne nočnímu životu a turistům mířícím za levným alkoholem. Náklady jsou 40 milionů korun, uvedla radní Hana Třeštíková. Turistický ruch patří mezi pandemií covidu-19 nejpostiženější odvětví.

„Budeme lákat zahraniční turisty během podzimu a zimy. Kampaň startuje 12. října a bude trvat do 31. prosince 2021. Bude cílit na bonitní klienty, kteří do Prahy přijedou za kulturou, památkami či gastrem a ideálně se sem pak vrátí,“ řekla Třeštíková.

Záměrem kampaně je nalákat zejména turisty ve věku 30 až 55 let, kteří cestují sami či v páru. Kampaň nebude cílit na mládež, která chce navštívit Prahu jakožto večírkovou destinaci. Chybět tak bude jakákoliv zmínka o zážitcích souvisejících s nočním životem. „Praha se aktivně snaží cílit na kultivovanou, kulturní klientelu, která přijede vícekrát, zůstane v hotelech a využije služby a navštíví kulturní instituce. Chceme se zbavit nálepky levné a alkoholové destinace,“ řekla Třeštíková.

V kampani město využije série fotografií a videí s pražskými umělci, například tanečníky či hudebníky, které vznikly letos v létě. Zapojen do ní bude nový design na propagaci Prahy, který nechala udělat PCT. Vytvořeny byly nové suvenýry, změněno ztvárnění letáků, vzniknou nové publikace a změní se označení některých památek, vzhled sociálních sítí a webových stránek provozovaných PCT.

Podle dokumentu schváleného radními město od kampaně očekává minimálně 100 423 kliků na Googlu a dalších 33 267 kliků na Facebooku a Instagramu. Od videí na YouTube si slibuje minimálně 16 700 kliků. Na kampani kromě PCT spolupracuje město s Letištěm Praha a Asociací hotelů a restaurací ČR.

Kvůli pandemii covid-19 v Praze poklesl počet turistů. Město proto letos i loni podpořilo turistický ruch více než 120 miliony korun. Praha spustila kampaň V Praze jako doma, která měla do hlavního města nalákat především tuzemské turisty. Oba roky akce přilákala do města desítky tisíc převážně tuzemských turistů.

Newsroom TTG / ČTK

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button