IncomingKam jet?Města & regiony ČRTOPWellness & SpaZahraničí

Aktivní odpočinek v Česku: agentura CzechTourism spustila novou globální kampaň

Překvapit, inspirovat a ukázat Česko jako ideální destinaci pro aktivní dovolenou i relaxaci. To je cíl jarní globální kampaně Unexpected Wellbeing, kterou ve vybraných zemích právě spustila Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. Zaměřuje se na atraktivní kombinaci sportovních aktivit, lázeňství a odpočinku. Kampaň poběží do konce června. Originální vizuály a kreativní pojetí připravila pro CzechTourism agentura VCCP.

Nová jarní vlna kampaně Unexpected Wellbeing láká zahraniční turisty do Česka za sportem, relaxem i netradičními zážitky

Hlavními lákadly kampaně jsou pěší turistika, cyklistika, traily pro horská kola, vodáctví, golf, ale také lázně. Kampaň zdůrazňuje unikátní dostupnost tuzemské přírody, kde si člověk může během jediného dne naplno užít kombinaci sportu, gastronomie i odpočinku.

„Prostřednictvím šesti témat aktivní dovolené chceme světu ukázat Česko v novém světle – jako místo, kde lze za jediný den zvládnout výšlap krásnou přírodou, degustaci piva v lokálním pivovaru, návštěvu historického hradu a večerní relaxaci v lázních. Přístupnost, pestrá nabídka aktivit a pohostinnost jsou tím, co naši zemi odlišuje od ostatních. Proto optimalizujeme kampaně podle zpětné vazby a zaměřujeme se na témata, která v jednotlivých zemích rezonují nejvíce,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.

V hlavní roli aktivní dovolená a lázeňství

Letos klade CzechTourism důraz především na aktivní turismus a wellness. Jarní vlnu kampaně tvoří sedm videospotů a čtrnáct verzí vizuálů – každý kraj má vlastní tematické zaměření. Cílem je ukázat, jak snadno si člověk může v Česku užít aktivní dovolenou propojenou s relaxací. Kampaň běží na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube a je podpořena také bannerovou reklamou i tematickými landing pages na portálu VisitCzechia.com a na Slovensku prostřednictvím portálu Kudy z nudy.cz.

„Síla naší kampaně spočívá v tom, že oslovujeme široké spektrum cestovatelů – od sportovních nadšenců po rodiny s dětmi. Chceme ukázat, že Česko je dostupné, přívětivé a plné překvapivých možností, jak aktivně odpočívat. Jdeme tak ruku v ruce s trendy, které aktuálně v turismu bodují,“ doplňuje ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Zacíleno efektivně – deset zemí, dvě fáze

Rozpočet kampaně činí 30 milionů korun včetně DPH a zahrnuje dvě fáze – jarní a podzimní. V obou vlnách se CzechTourism zaměřuje na deset klíčových trhů rozdělených podle bonity do tří skupin:

  • Německo, Polsko, Spojené království, Slovensko
  • Francie, Španělsko, Nizozemsko, Itálie, Rakousko
  • Dánsko

Kampaň, která překvapí a inspiruje

Kampaň Unexpected Wellbeing navazuje na dlouhodobou strategii agentury CzechTourism prezentovat Česko jako zemi s nejhustší sítí kulturních památek, krásnou přírodou a snadnou dostupností všech aktivit. Výhodou české krajiny je její přívětivost pro rekreační sportovce i rodiny s dětmi – namísto náročných výstupů a dlouhých přejezdů čeká návštěvníky příjemné tempo a množství zážitků na malém prostoru.

Tím to ale nekončí. Cizince k nám budou letos lákat i další doplňkové kampaně včetně konverzních. Za zmínku stojí propagace v rámci spolupráce zemí V4, tentokrát zaměřená na Čínu. Cílem je představit region střední Evropy tamním cestovatelům prostřednictvím společné historie, kulturních vazeb a gastronomie. Kampaň klade důraz na udržitelnost a propojuje všechny čtyři země do jednoho tematického itineráře. Celkem 100 tisíc eur na tuto iniciativu se podařilo konsorciu pod vedením CzechTourismu získat díky grantu od European Travel Commission. Strategii navíc posiluje i fakt, že v Pekingu už opět řádně funguje Zahraniční zastoupení CzechTourism.

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Back to top button