Věřím, že nabízíme špičkový produkt, který klienti ocení

Přesně před rokem jsme se potkali s generálním ředitelem hotelu Botanique Hotel Prague Tomášem Nesvorným v souvislosti s uvedením nové hotelové značky na český trh. Nyní se ho ptáme, co se za uplynulých dvanáct měsíců v hotelu odehrálo a zda se za stávající komplikované situace daří plnit všechny loni avizované plány.

Foto: archiv Tomáše Nesvorného

 

Zkuste se ohlédnout za uplynulými měsíci a shrnout ty nejzásadnější proměny, kterými váš hotel prošel.

Loni 1. září jsme opustili značku Jurys Inn a nastartovali tak náš vlastní lifestylový koncept Botanique. Po dokončení nezbytných prvků rebrandingu jsme přikročili k plánované renovaci tří pater pokojů. Díky vynucené kovidové odstávce se nám paradoxně povedlo před létem bez komplikací kompletně dokončit 3 patra a více než 70 pokojů, které jsme tak převedli do kategorie Botanique Superior & Premium rooms navržených českým designérským studiem Olgoj Chorchoj a dále jsme zapracovali i na kvalitě pokojů Classic.

Jak se hotelový koncept Botanique Lifestyle promítl do vybavení nových pokojů?

Změnu hosté zaznamenají již při vstupu do hotelu, protože soft renovací prošly i prostory lobby, baru a restaurace, kam jsme chtěli se studiem Olgoj vnést nádech nového konceptu zelení. Dále jsme spustili například náš nový Botanique Market, kterým nahrazujeme minibary na pokojích. Při designu nových pokojů jsme pak kladli důraz hlavně na to, aby pokoje byly vzdušné, host měl všechno po ruce a cítil se komfortně. Světlá dýha tak reflektuje nádech přírody, součástí vybavení jsou například křesla Normann Copenhagen, Nespresso kávovary, voda zdarma. Hosté dále v koupelnách najdou dešťovou sprchu a samozřejmostí je organická kosmetika. Také jsme posílili Wi-Fi, aby host mohl streamovat všechno, co potřebuje, do nových televizorů Samsung Smart HD. V pokojích jsme kompletně změnili koncept osvětlení a vše doplnili dostatkem USB zástrček. Myslím, že renovace se povedla a že nové, světlé, elegantní a útulné pokoje inspirované jak barvami, tak materiály přírodou představují špičkový produkt na trhu. Sami hosté nám říkají, že by se za něj nemusela stydět kdejaká pětihvězda. Nově jsme dokončili také upgrade fitness centra se zcela novými Life Fitness přístroji.

Snažíte se akcentovat ekologický přístup. Kde se starost o životní prostředí ve vašem hotelu projevuje nejvíce?

V našich garážích jsme nainstalovali nabíjecí zařízení pro elektromobily, které je našim hostům k dispozici zdarma, nedávno jsem v garáži viděl například 4 stejné automobily Tesla. Dále jsme z našich provozů odstranili plastové předměty na jedno použití a rovněž nepoužíváme žádné jednorázové toaletní potřeby, jako jsou malé lahvičky mýdla a šamponu, a nahradili jsme je organickými toaletními potřebami.

Plány se vám zatím daří plnit, co chystáte dál?

Pokud se nový normál cestování rozběhne do jara, rádi bychom v renovaci pokojů pokročili tak, abychom měli hotel zrenovovaný alespoň z 80 procent na další sezonu. Vše samozřejmě závisí na finančních možnostech investora.

Loni jste zmínil i plán hotelové přístavby, je nějak současnou situací ohrožen?

I na tomto plánu nadále pracujeme. Právě začínáme s demolicí ostudné budovy, na jejímž místě bude přístavba stát. Nyní rovněž finalizujeme podklady pro stavební povolení, a pokud budeme mít dostatek financí a povolení ke stavbě, do roka bychom ji chtěli zahájit.

Na závěr se nelze vyhnout aktuální situaci. Co vám pandemie vzala, je jasné, ale je něco, čím vám prospěla?

V krizových měsících jsme zjistili, že spousta věcí se dá dělat jinak a jednodušeji. Probudili jsme se rychle z blahobytu posledních let a dostatku hostů na každém kroku. Jako všichni jsme museli náš tým výrazně zeštíhlit. Naší strategií je dále intenzivně digitalizovat a mít více a více prostoru pro péči o hosta. Doufám, že se situace do jara uklidní a že jsme na nový start dobře připraveni.

Děkuji za rozhovor.

Lenka Neužilová

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..