Za poplatek 29 eur získají členové věrnostního klubu různé zvláštní výhody včetně přednostní rezervace a slev na snídani. Během půl roku se do a&o Club přihlásilo již 6000 pravidelných zákazníků.
„Chceme stálé hosty odměňovat hmatatelnými a přímo využitelnými výhodami,“ zdůrazňuje Phillip Winter, marketingový ředitel a&o, a dodává: „”&o Club je skvělým nástrojem pro vytváření speciálních nabídek pro příznivce značky.
Za roční členský poplatek 29 eur mohou hosté využívat výhradní slevy a speciální služby. V lednu bylo například možné provést exkluzivní rezervaci na mnichovský Oktoberfest.
Výhody členství klubu jsou tyto:
- 5 % sleva na každou rezervaci
- pozdější check-out (podle dostupnosti)
- dřívější check-in (podle dostupnosti)
- sleva na snídani
- dřívější rezervace na vybrané akce
Členové mají přístup ke svému osobnímu profilu přes běžné přihlášení pro hosty; v současné době se připravuje také přihlášení přes aplikaci.
Polovina rezervací je napřímo a jejich podíl roste
Společnost a&o již nyní dosahuje zhruba 50 % podílu přímých rezervací. Phillip Winter chce tuto „velmi dobrou pozici ve srovnání se zbytkem odvětví” dále posilovat ve prospěch zdravé rovnováhy mezi vlastními kanály společnosti a OTA”. K přímým rezervacím přispívá znalost značky. Jen v Německu má povědomí o značce a&o přes 25 procent dospělých obyvatel a v hlavní cílové skupině do 30 let to je dokonce až 50 procent.