DopravaZahraničíZprávy

Společnost Emirates obnovuje své lety do USA

V důsledku opožděného spuštění sítí 5G telekomunikačními operátory v okolí letišť v USA vydaly americký Federální úřad pro letectví (FAA) a společnost Boeing formální prohlášení, která nyní uvolňují předešlá omezení pro provoz letounů. Emirates tak opět může bezpečně obnovit všechny své letecké linky do destinací v USA.

Foto: Emirates

Od 21. ledna aerolinka nasadí své letouny Boeing 777 na letecká spojení do Chicaga, Dallasu Fort Worth, Miami, Newarku, Orlanda a Seattlu.

Služby společnosti Emirates do Los Angeles, New Yorku JFK a Washingtonu DC zůstávají beze změny. Lety do Bostonu, Houstonu a San Francisca, na kterých aerolinka na 20. a 21. ledna dočasně nasadila letouny Airbus 380, budou opět od neděle 22. ledna operovány letounem Boeing 777.

Aerolinka také využívá na trasách do Chicaga, Houstonu, Los Angeles, Columbusu a Aguadilly letouny Boeing 777 typu freighter, které přepravují exportní a další nezbytné zboží, jako jsou potraviny, léky a farmaceutické výrobky.

Na začátku tohoto týdne pozastavila na základě doporučení amerického Federálního úřadu pro letectví a Boeingu společnost Emirates své služby do některých destinací v USA, aby tak nedošlo k případnému rušení mezi 5G anténami a systémem letadla, bezpečnost je vždy nejvyšší prioritou aerolinky.    

„Zákazníkům, které postihlo dočasné pozastavení letů do vybraných destinací v USA, se velmi omlouváme za způsobené nepříjemnosti, ale bezpečnost pro nás bude vždy na prvním místě a nikdy s ní nebudeme hazardovat. Nejnovější vývoj situace nám umožňuje do této oblasti obnovit základní linky osobní i nákladní přepravy. Jsme si nicméně vědomi, že se jedná pouze o dočasné odložení problému, kterým se bude nutné zabývat i nadále a následně přijít s návrhem dlouhodobého řešení. Emirates tak bude i do budoucna úzce spolupracovat s výrobci letadel a příslušnými regulačními orgány, aby zajistila bezpečnost a kontinuitu svých služeb,“ říká sir Tim Clark, prezident Emirates Airline.

„Rádi bychom poděkovali našim zákazníkům za jejich trpělivost a pochopení. Uznání také patří našim týmům a partnerům, kteří usilovně pracovali na minimalizaci dopadů této situace na naše zákazníky a pomohli nám s rychlou obnovou našich služeb,“ dodává Tim Clark.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button