NovinkyRas Al KhaimahZahraničí

Ras Al Khaimah: Nová vize má za cíl pozvednout cestovní ruch na ještě vyšší úroveň

Úřad Ras Al Khaimah Tourism Development Authority (RATKDA) představil v rámci veletrhu ATM 2021 v Dubaji novou vizi a brand destinace. Nový brandig má podtrhnout obsahovou identitu emirátu jako destinace založené na objevování krajiny nabízející jedinečné zážitky inspirované zázraky přírody.

Foto: RATKDA

Tato nová identita plně reflektuje emirát Ras Al Khaimah proslulý svými horskými vrcholy, rozlehlými pouštěmi a nedotčenými plážemi a pozvedá jeho cestovní ruch na ještě vyšší úroveň. Nový branding a identita jsou inspirovány nezaměnitelnou topografií Ras Al Khaimah, jedinečným panoramatem a chladnějším letním podnebím; podtrhují momenty vyvolávající úctu k nejsevernějšímu emirátu Spojených arabských emirátů – destinaci s bezkonkurenční přitažlivostí pro ty, kteří hledají podstatu této destinace a chtějí ji skutečně zažít. Rozmanitost a jedinečnost přírodního bohatství krajiny Ras Al Khaimah je jeho největší devízou, a proto se nová destinační strategie Emirátu zaměřuje na přírodu a přírodní turistiku, na dostupnost a autentické zážitky.

Foto: RATKDA

Chce oslovit především ty návštěvníky, kteří sdílejí nový přístup k cestování a kladou důraz na udržitelnost cestovního ruchu. Cílem nové destinační strategie je vyjít vstříct rostoucímu segmentu cestujících, kteří touží po novém způsobu cestování – po takovém, který je definován udržitelností, netradičním dobrodružstvím a novými zážitky. Navazuje rovněž na pokroky, kterých již úřad RAKTDA při propagaci jedinečných vlastností Ras Al Khaimah mezi návštěvníky dosáhl a které byly oceněny tím, že ministři cestovního ruchu Rady pro spolupráci v Zálivu jmenovali tento emirát hlavním městem cestovního ruchu v Perském zálivu pro roky 2020 a 2021. Ras Al Khaimah se stal prvním městem na světě, které získalo certifikát bezpečnosti od Bureau Veritas a je prvním emirátem, který obdržel známku „Safe Travels“ od Světové rady pro cestování a cestovní ruch (WTTC). „Naše nová identita a brand vycházejí z rostoucích požadavků a přání cestujících v době, kdy se znovu otevírá cestovní ruch. Reflektuje tak přání, která přesahují tradiční zážitek z dovolené a zahrnují touhu po smysluplném cestování. Svět se dostává z jednoho z nejnáročnějších období v moderní historii a pro mnoho cestovatelů se tak mění a nově definují představy o kvalitě trávení volného času,“ řekl Raki Phillips.

Foto: RATKDA

Základem nového brandingu společnosti RAKTDA je nové logo „Rakashida“, které je inspirováno arabskou kaligrafií „kashida“ – čárou, která spojuje písmena do jednoho slova. RAKashida, která ladně plyne stejně jako arabská kaligrafie, vypráví příběh emirátu a ambice destinace. RAKashida je také symbolem individuálních turistických zážitků, které destinace nabízí, včetně bohaté historie psané rukou předků. A stejně jako kašida spojuje písmena do jednoho slova, spojuje RAKashida různé světy a lidi. Motto nového brandu apeluje na emoce a touhu návštěvníků a vysílá univerzální poselství „Prožijte své chvíle“ v Ras Al Khaimah. Tvar linky Rakašida představuje tři klíčové přírodní prvky a základní hodnoty emirátu: moře s jeho neustálým přílivem a odlivem, poušť s jejími zvlněnými dunami a hory s jejich ohromujícími výškami. Popisuje také cestu do Ras Al Khaimah, která začíná u zábavného pobřeží, jež představuje vzrušující aktivity, přechází do mystické pouště, symbolu objevování, a poté do hor, ztvárňující velikost a dobrodružství – vrchol zážitku,“ dodal Phillips.

Foto: RATKDA

Nově definovaná identita destinace si klade za cíl nalákat větší počet ekologicky smýšlejících turistů do Ras Al Khaimah na jeho 64 km dlouhé nedotčené pláže, mangrovové porosty plné života, zvlněné terakotově zbarvené pouště, působivá vádí a ohromující nadmořské výšky. Stále oblíbenějším lákadlem je zejména pohoří Hajar s nejvyšším vrcholem Spojených arabských emirátů Jebel Jais (1934 m), kde se nacházejí nejvýše položená restaurace v zemi a nejdelší zipline na světě Jebel Jais Flight (2,83 km).

Více informací o nově definované identitě a novém brandingu naleznete na webových stránkách: www.visitrasalkhaimah.com nebo na sociálních platformách InstagramYouTube and Facebook.

Webové stránky pro partnery: www.raktda.com

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button