První Singapore Tourism Board Digital Roadshow proběhne 27. října 2020

Klíčoví odborníci na cestovní ruch ze střední a východní Evropy se setkají s partnery ze Singapuru během první Singapore Tourism Board Digital Roadshow 27. října 2020.

 

V úterý 27. října spojí Singapore Tourism Board ty nejlepší firmy z cestovního ruchu ze Singapuru při příležitosti jejich každoroční roadshow. Vzhledem k současné epidemiologické situaci a cestovním omezením byla tato akce převedena do online formátu. I přes to, že individuální schůzky a prezentace budou nyní probíhat virtuálně, zájem a úroveň profesionality singapurských zúčastněných partnerů zůstávají stejné.

Singapore Digital Roadshow přivítá 13 vystavovatelů ze Singapuru. Cestovní kanceláře a agentury ze střední a východní Evropy se setkají se zástupci Singapore Tourism Board, Sentosa Development Corporation, Changi Airport Group, Accor Hotels Singapore, Marina Bay Sands Hotel, Resort World Sentosa, Far East Hospitality a několika DMC (Travel Central Holidays, SeaWheel, The Traveller, SingExpress Travel). Zastoupeny budou také letecké společnosti odpovědné za spojení mezi destinacemi, Singapore Airlines a LOT Polish Airlines, které budou připraveny odpovědět na všechny dotazy. Každý vystavovatel bude mít svou soukromou virtuální zasedací místnost a bude k dispozici pro online 1:1 schůzky po celý den. Cestovní kanceláře a agentury z České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska jsou rovněž zvány k účasti na edukativních webinářích, kde Singapore Tourism Board a partneři budou sdílet nejnovější informace o situaci s COVID-19 v destinaci, nejnovější zprávy o nabídkách Singapuru atd. Účastníci budou mít také příležitost vyhrát ve finální tombole výlet do Singapuru!

„Střední a východní Evropa je i nadále důležitým rozvíjejícím se zdrojovým trhem pro Singapore Tourism Board. Před pandemií jsme byli svědky dobrého růstu tohoto regionu, což podtrhuje snahu naší organizace o diverzifikaci a kombinaci zdrojových trhů. I když jsou hranice uzavřeny, stále věříme v důležitost spojení s našimi obchodními partnery a jejich informování o nejnovějších událostech v Singapuru. Díky roadshow, která se koná na virtuální platformě, jsme mohli přivést nové partnery, jako jsou Resort World Sentosa a Sentosa Development Corporation, kteří se našich roadshow ještě neúčastnili,“ uvádí oblastní ředitelka Singapore Tourism Board pro střední a východní Evropu Melissa Jane Thomas.

Singapur otevírá své hranice progresivním způsobem s novými inovacemi. Přestože hranice mezi střední a východní Evropou a Singapurem jsou stále uzavřeny, různá zařízení turistického ruchu se připravují na zajištění bezpečného a příjemného zážitku pro hosty a návštěvníky. Jednou z takových iniciativ je SG Clean – značka kvality pro čistotu a dezinfekci, která poskytne záruku bezpečí všem, kteří tyto prostory navštíví. Od zavedení této značky v únoru 2020 získalo SG Clean více než 20 000 provozoven.

„Naše virtuální roadshow poskytne cestovním kancelářím a agenturám se zájmem o jihovýchodní Asii a Singapur příležitost dozvědět se něco nového o této destinaci od klíčových firem z cestovního ruchu. Ať už se vaši klienti zajímají o týdenní dovolenou v Singapuru, výlet do více měst v jihovýchodní Asii nebo o pořádání firemního setkání v Singapuru, nechte naše zúčastněné odborníky sdílet s vámi více informací. Připojte se k nám z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře!“ radí oblastní ředitelka Singapore Tourism Board pro střední a východní Evropu Melissa Jane Thomson.

Singapore Digital Roadshow tradičně slouží jako účinná platforma pro komunikaci s partnery a zvyšování kompetence specialistů v nabídce destinací. Registrace na akci je již otevřena a zdarma pro všechny cestovní kanceláře, agentury, MICE a concierge společnosti ze zemí střední a východní Evropy. Zaregistrovat se a naplánovat své schůzky můžete na oficiální webové stránce akce: www.singaporeroadshow.com. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nám poslat e-mail na adresu prague@access-destination.com.

O Singapore Tourism Board:

Singapore Tourism Board je přední ekonomickou agenturou pro cestovní ruch, jedním z klíčových hospodářských odvětví Singapuru. Spolu s dalšími partnery z turistického ruchu tvoří komunitu, která rozvíjí tuto dynamickou oblast. Chce dostát svému heslu „Passion Made Possible“ tím, že vytváří ze Singapuru pulzující destinaci, která inspiruje lidi ke sdílení a prohlubování jejich vášní.

Více na: www.stb.gov.sg nebo na: www.visitsingapore.com

 

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..