Propagace středočeského regionu ve Velké Británii přinesla úspěch

Měsíční online kampaň agentury CzechTourism a Středočeské centrály cestovního ruchu (SCCR) „Beyond Prague“ zaměřená na výlety do středních Čech zvýšila zájem o lety společnosti Jet2 do České republiky.

Během jednoho měsíce si letenky u této společnosti zakoupilo jedenáct tisíc lidí, což je o 17 % více než ve stejném období minulého roku.

Kampaň s názvem „Beyond Prague“ probíhala od poloviny prosince 2019 do poloviny ledna 2020 na kanálech britské letecké společnosti Jet2, jež má s Prahou šest přímých leteckých spojení, a jejího touroperátora Jet2holidays. Cílem bylo představit konkrétní turistické atraktivity středních Čech (Kutná Hora, Český ráj, Karlštejn) a nalákat zahraniční návštěvníky mimo hlavní město. Kampaň kreativní formou využila blogJet2, krátká videa na Facebooku a Instagramu (skoro 1 milion impresí) a e-mail marketing, který v rámci booking engine kampaní skvěle funguje.

„Online kampaň s leteckou společností Jet2 na britském trhu dopadla nad naše očekávání. Příspěvky na sociálních sítích a článek na blogu se zobrazily více než milionkrát. V rámci e-mail marketingu se nám podařilo oslovit více než sedmdesát tisíc přímých zájemců, což je skvělý výsledek,“ komentuje Zuzana Vojtová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.

„Propagace turistických destinací a atrakcí mimo Prahu jsou naší prioritou a poptávka z Velké Británie je velká. Společné kampaně s regionem a britským partnerem zasáhnou velké množství potenciálních návštěvníků a rozšíří povědomí o krásných místech mimo hlavní město,“ říká ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism pro Velkou Británii a Irsko Katarína Hobbs.

 

Newsroom TTG/CzechTourism

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..