AkceMICENovinkyPartnerská sekce

Na Fóru cestovního ruchu 2021 se představí Vítězové (a poražení) pandemie covid

Desátý ročník vzdělávací konference pro odborníky, podnikatele či pracovníky v cestovním ruchu – Fórum cestovního ruchu 2021 – proběhne 23. listopadu v Kongresovém centru Praha. Registrace na prezenční nebo online formu konference, kterou pořádá agentura CzechTourism, je otevřena ZDE.

Ilustrační foto: Pixabay

 

Hlavními tématy budou data a jejich využití pro analýzu a predikci vývoje a diskusní panely na téma zákaznické zkušenosti a vývoj v oblasti kongresové a incentivní turistiky. Účast na Fóru cestovního ruchu 2021 je zdarma.

„Účastníci fóra se mohou těšit na Natalii Sokal, která nabídne pohled na cestovatelská data společnosti Sojern zaměřená na Českou republiku. Zhodnotí změny cestovatelského chování v době pandemie, představí výhled na nadcházející měsíce a podělí se o kreativní nápady, jak mohou destinace oslovit své klienty v online prostředí a urychlit obnovu po pandemii,“ říká Markéta Vogelová, vedoucí Institutu turismu agentury CzechTourism, a pokračuje: „V druhém bloku představí Olivier Henry-Biabaud z Travelsatu výsledky rozsáhlé analýzy zaměřené na měření nálady návštěvníků České republiky a přednosti a slabé stránky zákaznické zkušenosti v kontextu pandemie covid.“

Přínosná analýza Visitor Reviews Analysis, kterou si u společnosti Travelsat nechala vypracovat Česká centrála cestovního ruchu, mapuje, které aspekty návštěvnického zážitku jsou z hlediska reputace České republiky hodnoceny velmi dobře, nebo naopak velmi špatně (atrakce, restaurace, nákupy, letiště apod). Výsledky analýzy, i to, jak si Česká republika stojí ve srovnání s našimi hlavními evropskými konkurenty, budou poprvé představeny na Fóru cestovního ruchu 2021.

PROGRAM:

9:30–10:00 – ZAHÁJENÍ – Jan Herget, CzechTourism

10:00–11:30 – Pandemie covid v datech – Jak data využít pro flexibilnější a lepší analyzování a predikování vývoje?

Natalia Sokal, Sojern – Effective Destination Marketing Strategies in the Post-Pandemic Digital World
Petr Houzar, Google Czech Republic – Praktická data a nástroje pro vaši destinaci
Petr Zlámalík, MasterCard – Tapping Into a New Tourist Mindset

12:00–13:30 – Experience management – Jak rozvíjet zákaznickou zkušenost a jak ji měřit

Olivier Henry-Biabaud, Travelsat – představení Visitor Reviews Analysis
Matúš Tomášik, Costa Cruises – změny v experience managementu a customer experience na zaoceánských lodích v době covidu

V následné diskusi doplní řečníky Josef Říkovský, Prague City Tourism.

14:30–16:00 – Meeting industry – Jak se změnilo odvětví MICE a jak na hybridní akce?

Diskusní blok v anglickém jazyce s Matthiasem Schultzem z Future Meeting Space a German Convention Bureau, Romanem Muškou z Prague Convention Bureau a Hybrid City Alliance, Theresou Gatto z Ottawa Tourism a Hybrid City Alliance a zástupcem Event Areny.

14:30–16:00 – Product development v postcovidové době

Řízená diskuse na téma – Best practices z pohledu různých typů destinací jak se (ne)podařilo nalákat novou klientelu, jak se změnila poptávka a nabídka. Hosty jsou Gerti Schmidt, Vídeňská hospodářská komora (WWK), Jindřich Krausz, Grandhotel Pupp, Helena Dobrá, Plzeňský Prazdroj a zástupce průvodcovské služby v Prague City Tourism.

Newsroom TTG

 

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button