ZahraničíZprávy

Make plans. Czechia awaits you. Vzkazuje Česko desítkám milionů diváků slavného cyklistického závodu La Vuelta

Letošních osmnáct etap španělské části Grand Tour budou od 20. října prostřednictvím 20 televizních společností sledovat diváci 190 zemí světa, ve španělské TVE (Televisión Espaňola) a na Eurosportu dokonce živě.

Foto: Pixabay

Kumulativní sledovanost závodu dosahuje 158 000 000 diváků, průměrná pak 4,5 milionu diváků. Diváky i závodníky poprvé v historii La Vuelta přivítají v cíli každé etapy loga České republiky a destinační video spoty se vzkazem Udělej si plány. Česko na tebe počká – Make plans. Czechia awaits you.

Možnost představit destinaci Česká republika během La Vuelta vyjednalo zahraniční zastoupení agentury CzechTourism ve Španělsku s cílem udržet Česko v povědomí zahraničních turistů do doby, kdy bude cestování opět možné.

„Posilování značky a image destinace Česká republika a B2B aktivity jsou jednou z mála marketingových aktivit, které v této složité době dávají smysl. Smyslem mediální prezentace na Grand Tour ve Španělsku je především udržení České republiky v podvědomí zahraničních turistů do doby, než bude opět možné bezpečně cestovat. Vueltu sledují nejen miliony Španělů, ale také Němci, Nizozemci či Belgičané. Národy, které mají pro příjezdový cestovní ruch České republiky ohromný význam,“ říká ředitel CzechTourism Jan Herget a doplňuje: „V neposlední radě využijeme tuto spolupráci také ke zviditelnění našich nových internetových stránek visitczechrepublic.com, kam vedou linky z bannerů a aktivních log.“

„Vueltu jedu poněkolikáté a vždy mě těšily české vlajky podél trati. Je skvělé, že je nyní Česká republika oficiálním partnerem závodu. Budu se snažit vedle značky Visit Czech Republic předvést skvělý výkon,“ hodnotí prezentaci České republiky na La Vuelta český závodník Zdeněk Štybar.

Image České republiky bude posílena také v komunikaci na sociálních sítích, pro fanoušky bude na facebookovém a twitterovém profilu @lavuelta zorganizována soutěž o závodnický trikot vítěze La Vuelta s jeho podpisem. Zároveň budou publikovány příspěvky o destinaci Česká republika. Ve spolupráci s českým start-upem Rouvy zabývajícím se virtuálním cyklingem se agentura CzechTourism bude v rámci propagace podílet na organizaci virtuální etapy La Vuelta, která proběhne v první polovině listopadu, po ukončení samotné Grand Tour.

Za prvních osm měsíců loňského roku se v českých hotelech ubytovalo přes 180 tisíc návštěvníků ze Španělska. Letos to za stejné období díky opatřením proti šíření onemocnění COVID-19 bylo jen něco málo přes 30 tisíc. Přesto jim mezi ostatními zeměmi co do počtu patřilo 10. místo. Česko, a především Praha, patří mezi Španěly k oblíbeným destinacím. „V průzkumech, které ve Španělsku probíhaly v létě, jmenovali Španělé Prahu jako jedno z pěti míst, kam by se chtěli vydat na podzimní nebo adventní city break,“ řekla Markéta Lehečková, ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism ve Španělsku.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button