IncomingNěmeckoPolskoRakouskoTOPZahraničí

Kampaň CzechTourism láká německé turisty do lázní a na podzimní citybreaky

V Německu dnes startuje podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejímž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem zejména o lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu. Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta.

Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka (2019 – 2075 tis., 2020 – 814 tis. návštěvníků). I přesto, že letní dovolenou trávili Němci hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má Česká republika velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít Česko jako nikdy předtím (Erleben Sie Tschechien wie nie zuvor!).

Těžiště kampaně bude zejména v příhraničních spolkových zemích, jako jsou Sasko, Bavorsko, dále pak Berlín či Durynsko, odkud podle průzkumů přijíždí přes 80 % německých návštěvníků. „Zatímco zájemce o lázeňskou dovolenou bude reklama oslovovat třeba v čekárnách u lékaře, v nejčtenějších saských novinách nebo veřejnoprávním rozhlase, na městské turisty bude mířit propagace na digitálních city lightech nebo reklama online,“ přibližuje kampaň Markéta Chaloupková, ředitelka zahraničního zastoupení v Německu.

V Německu, Polsku, Rakousku, Slovensku, Nizozemí, Maďarsku a Ukrajině současně běží online kampaň na podporu příjezdového turismu (sociální sítě a Teads) s rozpočtem 8,7 milionu korun. Dále agentura CzechTourism spustila ve spolupráci s Prague City Tourism v Německu, Polsku, Nizozemsku a Belgii společnou co-brandovou kampaň V Praze jako doma, která má přitáhnout ze jmenovaných trhů chybějící turisty do české metropole. Na podporu příjezdů turistů z Německa probíhají také individuální a hromadné novinářské cesty s různou tematikou, od karavaningu přes cykloturistiku až po kulturní život v českých městech.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button