CestovkyTechnologieZprávy

Investice do digitalizace, poboček i produktu, Čedok se v roce 2021 i přes pandemii dostal do zisku

Čedoku, který je nejstarší a jednou z největších cestovních kanceláří v České republice, se v loňském roce podařilo dosáhnout zisku i významných investic. I přes stále probíhající pandemii covidu-19 a různá omezení v cestování společnost v roce 2021 investovala do novinek v oblasti digitalizace, IT řešení i zařízení, jež Čedok posouvají v rámci cestovního ruchu do další éry.

Foto: iStock

Společnost vykázala zisk 21 milionů Kč po předchozí ztrátě 143 milionů Kč. Obrat se přiblížil dvěma miliardám korun, což je téměř trojnásobek proti roku 2020. Hospodářské výsledky ukazují správně nastavenou strategii obchodu, prodejní sítě, marketingu a komunikace, ale zejména stojí na kvalitním produktu a zákaznickém servisu. Čedok vsadil karty na přímé lety dálkovými letadly do exotiky i na nové destinace, ale také na rozšíření svého portfolia. Novinky představil jak v oblasti leteckých zájezdů, tak u pobytů v tuzemsku, po kterých v uplynulých letech významně narostla poptávka, ale také u vlastní dopravy, poznávání nebo nabídky pro lyžaře.

„Díky postupně obnovenému zájmu po cestování, zejména během loňského léta a části zimní sezony, strategickému rozhodování managementu a zároveň pečlivému řízení nákladů se nám v roce 2021 podařilo, i přes pandemii a stále nastavené restrikce pro cestování, vrátit po několika letech Čedok do černých čísel. Loni jsme tak dosáhli zisku ve výši 21 milionů korun a obratu téměř 2 miliardy korun. Zároveň jsme v tomto období významně investovali do digitalizace firmy, modernizace a otevření dalších poboček, ale také kompletně přeskládali naše produktové portfolio, což mělo vliv na úspěšnou sezonu i v letošním roce,“ okomentoval hospodářský výsledek Tomáš Kosař, finanční ředitel a člen představenstva Čedoku.

Foto: Čedok

Investice v cestovní kanceláři s tradicí od roku 1920 probíhají i letos. Během roku se na pobočky nainstalovaly nové obrazovky s dynamickým a vizuálním zobrazením nabídek zájezdů. Delegáti a průvodci nyní používají moderní sluchátka a mikrofony pro vyšší spokojenost zákazníků s výkladem během poznávacích zájezdů i výletů a odbavení klientů v destinacích nově probíhá prostřednictvím tabletů. Pokračuje také modernizace dalších poboček Čedoku po České republice a připravuje se otevření nových prodejních míst v následujících měsících.

Čedok je od roku 2016 součástí polské skupiny ITAKA a hrdě staví na své tradici a přichází na trh s novými trendy, destinacemi a koncepty. Klienti si mohou vybírat z široké nabídky pobytových i poznávacích zájezdů po Česku, po Evropě i po celém světě, ať už letecky, autobusem, vlakem nebo vlastním automobilem. Cestovní kancelář zajišťuje i další doplňkové služby, například transfery, prodej letenek a ubytování, dovolené na míru, pronájmy automobilů, víza, lodní lístky, jízdenky, pojištění a další. Služby využívají individuální zákazníci, skupiny i korporátní klientela.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button