AkceZprávy

Holiday World v novém, aneb tři veletrhy v jednom

Nejen, že se veletrh Holiday World představí v devětadvacátém roce své existence poprvé v prostorách letňanského výstaviště, nabídne i pár dalších novinek.

Foto: Naďa Rybárová

Významnou inovací letošního 29. ročníku bude intenzivní propagace regionů České republiky, a to v rámci nového veletrhu Region World, kde se kraje představí především z pohledu pěší turistiky. Další novinkou pak bude souběžně probíhající veletrh Památky – muzea – řemesla, kde se budou prezentovat nejzajímavější památkové objekty České republiky.

Novinky představí i doprovodný program, např. dvoustranná mezinárodní obchodní jednání, která proběhnou 14. února pod názvem Matchmaking Business Meeting Tourism Prague 2020. Veletrh je organizuje ve spolupráci s Enterprise Europe Network a agenturou CzechTourism. „Máme přihlášeno bez mála sto obchodníků a odborníků do téměř tisícovky jednání,“ řekl na tiskové konferenci František Přívětivý, obchodní a marketingový ředitel společnosti ABF, která veletrh organizuje.  Nový bude i Czech Republic Media Day pořádaný agenturou CzechTourism, na kterém se sejdou zahraniční novináři se zástupci českých a moravských regionů. V druhý den veletrhu, v pátek 14. února, budou vyhlášeny vítězné filmy festivalu Tourfilm, který se nově zaměřuje pouze na snímky z regionů.

Partnerskou zemí veletrhu Holiday World  bude letos Tunisko, které na tiskové konferenci prezentoval Mohamed Oussama Ben Yedder, ředitel zastoupení Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch pro Českou republiku a Slovensko, partnerským krajem veletrhu Region World bude Jihočeský kraj, který na tiskovce zastupoval ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek. „V duchu našeho marketingového tématu Jižní Čechy opravdová láska se chceme zaměřit na opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Předáváme emoce, které jižní Čechy vyvolávají a které si může odvézt každý návštěvník,“ řekl. Jihočeský kraj na veletrhu představí ve spolupráci s Plzeňským krajem Zlatou stezku, přes 600 km dlouhou síť stezek na území obou krajů, i nově certifikovanou stezku podél Lužnice, kterou připravila oblast Toulava. Na veletrhu se představí i dvě další témata kraje, Opravdový camping a glamping a Opravdová historická města.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button