Nezařazené

Emirates přináší na své paluby streamovací platformu Shadid skupiny MBC GROUP

Letecká společnost Emirates stvrzuje spolupráci s Shadid, největší arabskou streamovací platformou působící po celém světě, a na paluby svých letů tak přináší prostřednictvím svého zábavního systému ice exkluzivně její prémiový obsah.

Foto: Emirates

Shadid je členem MBC GROUP, největší mediální společnosti v regionu Blízkého východu a severní Afriky. Díky tomuto partnerství je zábavní systém ice jediným kanálem, který nabízí přístup k velmi oblíbeným titulům Shahid Originals.

Od července 2022 si tak všichni zákazníci Emirates mohou užít rozsáhlý výběr více než 135 hodin zábavy Shahid z 15 pořadů vhodných pro všechny členy rodiny. Součástí nabízeného obsahu jsou i titulky, které jej zpřístupňují ještě většímu mezinárodnímu publiku na palubách Emirates. Nově přidané tituly z dílny Shahid rozšiřují rozsáhlou arabskou sbírku již dostupnou na palubách Emirates s více než 420 audio kanály a 170 kanály filmů a televizních pořadů.

Cenami ověnčený zábavní systém ice s více než 5000 kanály nabízí bezkonkurenční šíři obsahu ve 40 jazycích, ta je plně k dispozici široké globální zákaznické základně Emirates s více než 4000 hodinami filmů a televizních pořadů a téměř 3500 hodinami hudby a podcastů. „Jsme nadšeni, že můžeme na palubě přivítat přední světovou arabskou streamovací službu. Cestující tak mohou sledovat všechny své oblíbené pořady, stejně jako to dělají doma. Těšíme se na rozšíření partnerství a zpřístupnění ještě více oblíbených pořadů a filmů z portfolia MBC našim zákazníkům také v budoucnu,“ řekl Patrick Brannelly, senior viceprezident Emirates pro maloobchod, zábavu a konektivitu.  

Foto: Emirates

„Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme se stali partnerem Emirates, oceňované letecké společnosti, která se stejně jako my vždy snaží dát svým zákazníkům to nejlepší. Spolupráce s Emirates je naším prvním leteckým partnerstvím. Jejich globální působení nám umožňuje oslovit diváky z mnoha nových trhů a rozšířit dosah našich pořadů i naše značky,“ uvedla Natasha Matos-Hemingway, obchodní a marketingová ředitelka ve společnosti MBC GROUP. „Máme velkou radost, že můžeme zákazníkům společnosti Emirates nabídnout služby streamovacího kanálu Shahid, a to v nejrušnějším období celé sezony.“

Kromě zábavy nabízí zábavní systém ice řadu dalších praktických funkcí, například kontrolu stavu letu během cesty či pohled ven v reálném čase během vzletu a přistání, jenž zajišťují kamery umístěné na přídi, ocase letadla a jeho břiše. Dále je součástí také průvodce po Dubaji, Emirates RED ─ první televizní nákupní kanál na světě, nebo například LinkedIn Learning.

Zákazníci Emirates mají možnost si před odletem projít nabídku ice s více než 5000 kanály nabízející filmy, hudbu, televizní pořady, dokumentární tvorbu a mohou si také vytvořit vlastní seznam skladeb pomocí mobilní aplikace Emirates a synchronizovat si jej na palubě letadla.

Pro více informací navštivte: https://www.emirates.com/cz/czech/experience/inflight-entertainment/

Více o streamovací službě Shahid naleznete zde: shahid.net

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button