Kam jet?Města & regiony ČRZprávy

Co plánuje v letošním roce turistická oblast Koruna Vysočiny?

„Náš odhad ohledně vývoje cestovního ruchu není ještě v roce 2021 ani zdaleka příznivý. Předpokládáme, že různá opatření, která nás budou ještě čekat, způsobí to, že budeme jako na horské dráze. Buď bude prázdno a zavřeno, nebo budou místa a turistické cíle praskat ve švech,“ říká Oľga Königová, ředitelka turistické oblasti.

 

Foto: Koruna Vysočiny / Zd. Bureš

 

„Situace bude tedy zřejmě kopírovat minulý rok. Vysočina jako taková byla v roce 2020 vyhledávaným turistickým cílem a předpokládáme, že stejně to bude i letos. Rozhodující bude rok 2022, kdy očekáváme plné obnovení cestování do zahraničí,“ dodává Oľga Königová a pokračuje: „Aktuálně připravujeme kampaně zejména na sociálních sítích. Přestože cestovní ruch je prozatím z důvodu pandemie paralyzován, již na konci ledna začneme s propagací naší turistické oblasti prostřednictvím sociálních sítí. Cílem kampaní je zvýšit povědomí o naší lokalitě v České republice. Postupně budeme představovat nové produkty v cestovním ruchu, na kterých jsme pracovali na konci roku 2020, tak abychom v nové sezoně mohli zaujmout i turisty, kteří již naši oblast navštívili. Soustředíme se zejména na téma sklářství na Vysočině. Připravili jsme několik výletů pro cyklisty i pěší po zaniklých sklárnách v Koruně Vysočiny, které vedou nádhernou krajinou CHKO Žďárské vrchy.

V letošním roce chceme pracovat také s místy, která nejsou tolik známá a zaujmou svojí atmosférou a zejména výhledem. Toto téma máme zpracované pod názvem Instagramová stezka Koruny Vysočiny. Nabídneme turistům zajímavý pohled na lehce opomíjenou část naší turistické oblasti.

Nezapomínáme ani na podporu samotných podnikatelů a ubytovatelů. Zážitková karta Koruny Vysočiny je přesně ten projekt, který využije potenciál našeho regionu na maximum. Je to novinka, která bude spuštěna v okamžiku zrušení nouzového stavu.

Cílem destinačního managementu v roce 2021 bude aktivní práce v terénu, získávání dat a vytvoření profilu návštěvníka. Po celý rok budeme sbírat data, která jsou z pohledu marketingových aktivit nesmírně důležitá.“

Newsroom TTG

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button