Partnerská sekceZahraničíZprávy

CK Adventura a CK China Tours vstupují do sezony 2021 společně aneb když krize je příležitostí

Celosvětová krize cestovního ruchu spojená s pandemickou situací v právě uplynulém roce obě cestovní kanceláře přivedla zprvu před náročné, ale jediné logické rozhodnutí – organizační fúzi ve sjednocenou silnou společnost – Adventura Group. Novou sezonu tak symbolicky otevírají společným katalogem poznávacích zájezdů.

Sjednocená firma chce navazovat na nejlepší vyzkoušené funkční principy, pracovní postupy a zkušenosti obou firem stávajících. Marketingově však bude i nadále provozovat obě obchodní značky odděleně tak, aby všestranně pestrou nabídkou dokázala i nadále oslovovat co nejširší spektrum zákazníků. 

Generálním ředitelem nově vzniklého konsorcia se stal dosavadní ředitel CK Adventura Petr Novotný. Miloš Podpěra, původní ředitel CK China Tours bude zastávat klíčovou roli finančního ředitele.

„Samotné nás překvapilo, že až tak velká krize nás doslova popostrčila k tomuto významnému a logickému kroku,“ vysvětluje Novotný. „Zkušenosti nabyté v souběžné samostatné existenci našich firem nyní dokážeme využít doslova násobně. Naše role jsme si s kolegou pečlivě rozdělili a nyní se každý z nás ve vedení společnosti může specializovat na to, v čem vnímá své nejsilnější schopnosti a předpoklady. Zároveň si uvědomujeme, že největší společnou devízou je nadšení mimořádně zkušeného kolektivu loajálních zaměstnanců, jež nyní krize prověřila doslova do morku kostí.“

„Nejvíce nás těší, že jsme i přes veškerou nepřízeň osudu nevzdali vývoj nového rezervačního systému, který nás již s dříve dokončeným redakčním systémem dostává na pomyslnou technologickou špičku v oboru,“ dodává Podpěra. „Naše systémová podpora je nyní po všech stránkách stoprocentně online, naším pracovním zázemím se tak stává pomyslně každý kout naší planety.“

Oba manažeři se také shodují v tom, že jejich obrovská osobní i společenská odpovědnost coby spolumajitelů Adventury, s. r. o., jim prakticky ani na vteřinu nedovolila pochybnosti o klíčových a někdy i bolestných rozhodnutích. Tato potom umožnila i uzavřít pro obě CK platné zákonné pojištění proti úpadku pro celou nadcházející sezonu 2021. Jsou přesvědčeni, že i tuto celosvětovou krizi firma překoná a vynucená přestávka učiní cestovatelské zážitky ještě silnějšími, a tím i žádanějšími. Cestovní kancelář tak může považovat své krédo – entuziasmus propojený s profesionálním přístupem – i po 30 letech historie za neochvějné a zavazující.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button