České nebe v červnu 2020: Prodeje letenek ožívají

Na den přesně před devatenácti lety český internetový prodejce letenek Letuška.cz vystavil první on-line letenku v České republice. Rekordních 100 tisíc prodaných letenek a dalších cestovních služeb za první dva měsíce roku 2020 zabrzdil COVID-19.

Ilustrační foto: Shutterstock

Nyní Letuška.cz startuje do postcovidové sezony. Češi se již naučili létat do 1219 destinací po celém světě a chuť v tom pokračovat je neopustila.

„Od poloviny března jsme zažívali obrovský nápor na naše call centrum. Klienti žádali o zrušení budoucích cest, ale byly tady stovky dalších našich klientů, kteří uvízli kvůli zrušenému letu v zahraničí nebo požadovali okamžitý návrat do vlasti. To byla priorita, na které jsme pracovali 24 hodin denně. V našich rezervačních systémech na nás vyskakovaly informace o dalších a dalších zrušených letech. Prostřednictvím médií jsme se snažili sami oslovit celou cestovatelskou veřejnost pobývající toho času mimo republiku, aby nepodceňovala situaci a snažila se aktivně řešit svůj návrat, v čemž jsme jí byli nápomocni,“ říká Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz.

Od konce května portál Letuška.cz hlásí oživení v prodeji. Češi začínají znovu nakupovat letenky. Každým dnem přibývají stovky zakoupených letenek. Je to dobrá zpráva. „Nejdříve začaly objednávat firmy, které potřebovaly vyslat svoje pracovníky do zahraničí na montáže nebo do zahraničních poboček. Dále to byli klienti, kteří si kupují letenky dopředu a využívají nízkých cen. To jsou letenky třeba do Thajska nebo Austrálie na konec roku nebo na jaro toho příštího. S postupným uvolňováním cestovních omezení je to i třetí skupina cestovatelů, která nakupuje letenky na toto léto, a to například do Chorvatska a Řecka,“ říká Trejbal.

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..