AkceMěsta & regiony ČRMICENovinky

Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování

Česká republika se jako partnerská země, a především jako destinace, prezentovala na prvním virtuálním veletrhu Online-Reisetag (v překladu Virtuální den cestování), který v Rakousku pořádala společnost Reed Meese ve spolupráci s rakouským deníkem Kurier.

Foto: CzechTourism

Online veletrh určený pro širokou cestovatelskou veřejnost sledovalo živě na různých internetových platformách včetně YouTube přes šest tisíc Rakušanů. Další dva tisíce již navštívily internetové stránky s veletržními nabídkami.

Online-Reisetag se konal v termínu, na který byl původně plánovaný největší veletrh cestovního ruchu na rakouském trhu Ferienmesse, jehož konání bylo kvůli epidemii koronaviru odloženo na květen.

Programem online veletrhu provázeli kabaretní umělec Gerald Fleischhacker a vedoucí oddělení Kurier-Reise Axel Halbhuber, kteří společně se svými hosty představili aktuality a cestovatelské trendy z atraktivních turistických destinací. Českou republiku prezentovala v živém rozhovoru ředitelka zahraničního zastoupení státní agentury CzechTourism Yvette Polášek. Během živého přenosu byly také odvysílány spoty propagující Česko a na internetové stránce veletrhu prezentovali svoji nabídku partneři z pěti regionů České republiky (Praha, Jižní Čechy, Vysočina, Východní Morava a Plzeňský kraj). Jejich speciální veletržní nabídky jsou rakouským turistům dostupné online po dobu jednoho týdne.

Foto: CzechTourism

„V této době je velmi důležité udržovat Českou republiku v povědomí našich sousedů jako bezpečnou a atraktivní destinaci, která nabízí rozmanitý způsob vyžití. Navíc je blízko, o dovolené se tak mohou rozhodovat spontánně s ohledem na aktuální situaci. Z tohoto pohledu je Česko pro rakouské turisty letos ideální destinací,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Rakousku Yvette Polášek a doplnila: „Částka sedmdesáti tisíc korun, kterou jsme zaplatili za partnerství s Online-Reisetag, se nám už nyní dvacetkrát vrátila v hodnotě mediálního pokrytí. Články v tisku a online společně s rozhovorem v rádiu zasáhly ještě před samotnou akcí téměř čtyři miliony lidí.“  

Do konce ledna běží v Rakousku také kampaň agentury CzechTourism, která na sociálních sítích představuje jarní a letní turistické cíle ze všech regionů České republiky.

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button