Zprávy

Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021–2025

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism včera formou virtuálního televizního studia představila strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.  

Foto: CzechTourism

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie covid-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila, a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů, které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“

Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021–2025 naleznete ZDE

Záznam přenosu virtuální televizní konference můžete sledovat ZDE

 

Newsroom TTG/CzT

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button