Jan Herget jmenován ředitelem agentury CzechTourism

Novým ředitelem agentury CzechTourism se k 18. březnu 2019 stává Jan Herget. Ve funkci střídá Moniku Palatkovou. Jan Herget působil v agentuře CzechTourism v minulosti na pozici ředitele pro zahraniční zastoupení a online, kde měl na starosti především koordinaci zahraničních zastoupení agentury a realizace globálních marketingových kampaní. Zkušenosti má i v soukromé a akademické sféře.

Foto: MMR ČR

 „Jsem ráda, že jsem mohla dnes přivítat nového ředitele agentury CzechTourism, který přichází s jasnými vizemi v marketingu České republiky i strategických aktivitách agentury. Naše země je v oblasti cestovního ruchu na vzestupu. Tento trend je potřeba nejen udržet, ale dále rozvíjet a vylepšovat spolupráci s našimi partnery tak, aby se k nám zahraniční turisté rádi vraceli, zůstávali tu déle a i tuzemští návštěvníci nadále objevovali atraktivní místa v našich regionech,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

Mezi hlavní cíle nového ředitele patří budování značky České republiky ve světě, podpora malých a středních podnikatelů v cestovním ruchu a podpora lokálních destinačních managementů.

Ředitel Ing. Jan Herget, Ph.D. vystudoval mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro VisitBritain působil v minulosti jako ředitel pražské pobočky, předtím pracoval jako PR ředitel/tiskový mluvčí pro vládní agenturu CzechTrade. Od září 2012 do června 2016 vykonával pozici ředitele odboru zahraničních zastoupení a online, v rámci CzechTourismu působil také na pozici ředitele Institutu turismu se zodpovědností za marketingové průzkumy a na pozici ředitele zahraničního zastoupení CzechTourism pro země Beneluxu. Od roku 2006 působí na katedře cestovního ruchu na Vysoké škole ekonomické, kde je zodpovědný za výuku předmětu Destinační marketing a management. Coby hostující profesor přednášel na univerzitě v Severním Coloradu v USA, na univerzitě v Lahti ve Finsku nebo na univerzitě ve Styeru v Rakousku. V soukromé sféře se pak specializuje zejména na marketingové a PR poradenství.

„Chci nastavit agenturu CzechTourism po vzoru moderních agentur na podporu cestovního ruchu tak, aby byla v mezinárodním srovnání konkurenceschopná s hlavními lídry odvětví. Mým cílem je, aby se agentura CzechTourism stala během pěti let agenturou, která bude srovnatelná například s Austria Werbung a bude skvěle prodávat českou značku v zahraničí,“ uvedl ředitel agentury Jan Herget.

TTG Newsroom

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..