Travel Trade Gazette – o nás

TTG (Travel Trade Gazette) jsou noviny pro každého, kdo se cestovním ruchem zabývá seriózně. Platí to u nás i ve světě. TTG bylo v roce 1953, kdy v Londýně poprvé vyšlo, první publikací svého druhu, a od sedmdesátých let minulého století vydává noviny pod licencí TTG Media i řada vydavatelů mimo Velkou Británii. Současný seznam partnerů TTG Media zahrnuje TTG Italia, TTG Balkans, TTG Czech, TTG MENA, TTG Nordic, TTG Poland a TTG Russia & CIS. V kombinaci s portfoliem publikací vycházejících pod TTG Asia Pte – např. TTG Asia, TTG China a India – určuje značka TTG po celém světě směr, jakým se zpravodajství v oblasti turismu ubírá.

Ředitelkou je Amara Zemplinerová.

 

TTG 2015-10_01

TTG Czech, odborné noviny pro profesionály v oblasti cestovního ruchu, vydává v České republice 1. Distribuční společnost, s. r. o. pod britskou licencí TTG Media.

Přinášíme nejnovější informace, informujeme o trendech, účastníme se veletrhů, upozorňujeme na nové destinace. Vedeme však také aktivní dialog s agenty a řadovými pracovníky v cestovním ruchu, pořádáme soutěže a nabízíme platformu pro nejrůznější názory.

Aktuální vydání novin naleznete na hlavní straně.

 

 

TTG Czech Luxury vychází dvakrát ročně o nákladu 9000 výtisků, které jsou distribuovány na hlavních veletrzích luxusního turismu. Každé číslo také rozesíláme tour operátorům a cestovním agentům na Blízký východ a Severní Afriku, do Číny, Japonska a Ruska. K dostání je také ve VIP salonku na Letišti Praha.

Aktuální vydání TTG Czech Luxury – jaro 2017

PDF verze TTG Czech Luxury – jaro 2016

PDF verze TTG Czech Luxury – podzim 2015

PDF verze TTG Czech Luxury – jaro 2015

PDF verze TTG Czech Luxury – podzim 2014

PDF verze: TTG Czech Luxury – zima 2013

PDF verze TTG Czech Luxury – léto 2013

PDF verze TTG Czech Luxury – zima 2012

 

Mice 2015 150 dpi_01

TTG Czech vydává každý rok také incentivní brožuru Meetings, Incentive, Congress and Events (MICE). Brožura je distribuována na hlavních veletrzích  jako je například EIBTM (Barcelona), IMEX (Frankfurt), ILTM (Cannes), WTM (Londýn), ITB (Berlín) a na dalších desítkách významných akcí cestovního ruchu během celého roku.

PDF verze Czech Republic MICE 2015/2016

PDF verze Czech Republic MICE 2014/2015

PDF verze Czech Republic MICE 2013/2014

PDF verze Czech Republic & Slovakia MICE 2012/2013

 

Ceník a publikační plán Travel Trade Gazette 2015 – ZDE

Ceník internetových stránek www.TTG.cz – ZDE

Chcete vědět, jak Vám můžeme pomoct v oblasti PR? Čtěte ZDE

 

Co byste měli vědět o TTG (novinách i týmu kolem nich):

–          Jsme tu od roku 1991 – a TTG bylo první médium pro odborníky v cestovním ruchu, pro něž píšeme již více než 20 let

–          TTG tým nastartoval jako v ČR jako první fenomén workshopů a otevřel bezpočet nových a dodnes klíčových kontaktů

–          Stáli jsme za prvním zimním francouzským workshopem, a pomohli tak otevřít tamní trh českým klientům

–          Od počátku 90. jsme byli prvními mediálními partnery velkých veletrhů cestovního ruchu a těmi a umožnili účast první českých tour-operátorů na ILTM Cannes

–          Zorganizovali jsme první golfové turnaje otevřené jen odborníkům v cestovním ruchu

–          Jako první jsme začali udělovat ceny za kvalitu v cestovním ruchu: TTG Travel Awards. A děláme to dodnes.

–          Jako první jsme přišli s publikacemi orientovaným čistě na incentivní turistiku (MICE) a  luxusní turistiku (TTG Luxury).

–          Byli jsme první, kdo dokázal namotivovat zástupce exotických zahraniční destinací k tomu, aby v ČR představili svoje nabídky a možnosti

–          Byli jsme první, kdo českým touroperátorům podrobně představil exkluzivní destinace jako Keňa, Fidži, Papua – Nová Guinea či Britské Panenské ostrovy

–          S námi dostali novináři i odborníci první možnost vycestovat do těchto exkluzivních destinací na press a fam tripy

–          Jako první jsme v příloze TTG International Edition představovali regiony ČR pro zahraniční publikum

–          Stáli jsme za první golfovou výstavou v ČR (Golf Show) a první zahájili propagaci ČR jako golfové destinace