Pozitivními recenzemi k vyšším tržbám, soutěžte o audit a řešení online reputace

Už jste vyzkoušeli všechny osvědčené i neosvědčené způsoby, ale tržby hotelu se stále nezvýšily a začínáte být pomalu, ale jistě zoufalí. Klíčovým řešením pro vás může být monitoring vaší on-line reputace.

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock

Proč se zabývat svou on‑line reputací?
Jak dokazují výzkumy Cornellovy univerzity, která je světově uznávanou vzdělávací institucí v oblasti hotelnictví, celkem 93 % potenciálních hostů je ovlivněno recenzemi, které si přečtou na internetu.

Sledování on-line reputace na všech OTAs a recenzních portálech je ale časově náročné a nezvladatelné. Ptáte se, jak to udělat, abyste nad recenzemi nestrávili veškerý svůj čas? Východiskem z této zapeklité situace pro vás mohou být platformy pro On-line Reputation Management. Právě ony umějí také vytvářet souhrnný obsah ze všech recenzí, což oceňují i hosté, pro které je výtah časově efektivnější a přehlednější.

Co ORM platformy umějí?

– sbírat a monitorovat on-line recenze všech recenzních portálů a OTAs

– vyhodnocovat recenze pomocí algoritmů

– vytvářet z nich jeden ukazatel spokojenosti

– posílat vlastní dotazník spokojenosti prostřednictvím platforem

– ovlivňovat hodnocení na OTAs a recenzních portálech

Zvýšení tržeb díky aktivnímu sledování reputace potěší bezpochyby každého. Jak na to? Platforma umožňuje umístit si na svou vlastní webovou stránku widget, kde zákazník uvidí, jaké je hodnocení vašeho hotelu, a zvlášť je zde hodnocení všech důležitých oblastí – jako jsou například lokalita, vzhled pokojů a kvalita jídla, které potřebuje váš host znát před učiněním svého finálního rozhodnutí. Pokud toto uvidí na vašich vlastních webových stránkách, nemá už důvod, aby se díval na hodnocení na recenzních portálech. Zvýšíte tedy své přímé rezervace, snížíte provizi placenou OTAs a tím zvýšíte své tržby.

Platformy pro On-line Reputation Management přinášejí také růst důvěryhodnosti vašeho zařízení, protože veřejně ukazujete, jak si váš hotel stojí podle hodnocení předchozích zákazníků. Ušetří vám čas, protože sbírá informace za vás. S tím bezprostředně souvisí i snížení nákladů – není zapotřebí tolika zaměstnanců ke sledování reputace. Otázkou už jen zůstává, proč ji tedy ještě nemáte i vy?

[box]

TrustYou

Nejefektivnější platforma ke sledování on-line reputace napříč všemi recenzními portály a OTAs, jejichž výhod využívá již více než 12 000 hotelů na světě. Zaručí vám, že nepřehlédnete žádnou novou recenzi svého hotelu. Vytvoří jeden ukazatel, tzv. TrustScore, ze všech ověřených recenzí, který si můžete umístit na webové stránky v podobě widgetu, monitoruje za vás ale i recenze neověřené v podobě indexu Performance. Umožňuje navíc srovnání s konkurenčními hotely dle vašeho výběru a rozesílání vlastních dotazníků spokojenosti. Používání všech nástrojů je pro uživatele snadné a intuitivní.

www.trustyou.cz

[/box]

[box]

Soutěž:

Otázka 1 – Co je TrustYou?

Otázka 2 – Jaké je Vaše TrustScore?

Na stránce www.trustyou.com/trustscore zadejte do okénka „Search for a hotel“ název vašeho hotelu. Výsledek, který se zobrazí, napište jako odpověď této otázky. Pokud se váš hotel nezobrazí, napište 0. Váš hotel necháme do databáze přidat a výsledek vám pošleme. Tím, že napíšete 0, se taktéž aktivně zúčastníte soutěže.

Otázka 3 – Jak monitorujete svá (on-line) hodnocení a jaké nástroje k tomu používáte?

Výhra:

Voucher na komplexní audit on-line reputace s návrhem řešení včetně zkušební verze na 2 týdny gratis.

Odpovědi na soutěžní otázku, prosím, zasílejte do 6. července na e-mail office@ttg.cz. Pravidla soutěží najdete zde.

[/box]

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..