Vyhrajte příručku pro úspěšné manažery z nakladatelství Fragment

Pojďte úspěchu naproti! Není to těžké, chce se to jen dobře připravit. Jak udělat dobrý dojem? Jak se chovat? Jak získat klienta a jak si ho udržet? Tyto a další otázky zodpoví expert na etiketu Ladislav Špaček v nové „bibli“ pro manažery, obchodní zástupce, makléře a všechny, kteří chtějí uspět.

Foto: Archiv nakladatelství

Foto: Archiv nakladatelství

Základní pravidlem je uvědomění si faktu, že záleží pouze na nás samotných, jak přispějeme ke svému životnímu štěstí. Motivaci musíme hledat sami u sebe, za případné neúspěchy nehledat viníka jinde, ale přiznat si svou chybu.

Před tím, než se dostaví vytoužený cíl, je třeba si uvědomit základní „kameny“, na kterých budeme stavět. Prvním klíčem k úspěchu je komunikace. Postačí, když si promítneme několik příkladů ze života, např. proč chodíme do některého obchodu nakupovat raději, i když je vzdálenější od našeho bydliště, dáváme přednost vzdálenější restauraci, ale není to jen kvůli menu, do servisu jedeme několik kilometrů navíc, i když je cena o něco vyšší apod. Důvodem je přístup personálu a jejich schopnost komunikace. Je příjemnější jednat s člověkem, kterému nedělá problém mluvit se zákazníkem mile a pokaždé se usmát. Druhým klíčem je etiketa. Vhodným chováním a vystupováním si na svou stranu získáme více klientů než někdo, kdo se bude chovat neomaleně a bezohledně.

Nápověda na www.fragment.cz.

[box]

Soutěžní otázka:

Co je podle Ladislava Špačka prvním klíčem k úspěchu?

  1. a) celkový dojem
  2. b) pevný stisk ruky
  3. c) komunikace

Výhra:

Tři výtisky knihy Ladislav Špaček – Úspěšný obchodní zástupce.

Odpovědi zasílejte faxem na číslo 224 252 567 nebo odpovídejte na e-mail office@ttg.cz. Prosíme o uvedení vašeho jména, firmy, adresy a telefonu. Odpovědi prosím zasílejte do 7. listopadu 2014.

[/box]

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..