Partnerská sekceZprávy

Thomas Cook představuje novou kampaň

Partnerský článek

Thomas Cook, nejstarší cestovní kancelář na světě, spouští novou kampaň. Ta poběží celý následující rok na všech 16 trzích, kde tour operátor působí. V České republice prodává Thomas Cook, stejně jako například v Německu, své produkty pod obchodní značkou Neckermann – cestovní kancelář. Kampaň u nás začíná s cestovním pojištěním zdarma.

Foot: Thomas Cook

Hlavní hvězdou kampaně je holčička Abigail, která si dovolenou užívá po svém v tylové sukýnce a se šnorchlem. CK Neckermann tak cílí především na rodiny s dětmi. „Díky kampani chceme posílit pozici a reputaci CK Neckermann jako spolehlivého a kompetentního cestovního partnera.  Kampaň spouštíme právě v lednu, kdy běží jedna z našich hlavních akcí – cestovní pojištění zdarma k zakoupeným zájezdům,“ komentuje Jan Šrámek, marketingový ředitel CK Neckermann.  První vlna kampaně s cestovním pojištěním zdarma poběží do konce února. „Abigail a ostatní postavy z našich spotů budou ale provázet naši komunikaci celý rok,“ dodává.

Video materiály a většina vizuálů vznikala během loňského léta na řeckém ostrově Rhodos. „Konkrétně spot s Abigail byl natáčen v našem hotelu SunWing Kalithea. Pro natáčení druhého spotu, který poběží zhruba od poloviny února, jsme využili „adults only“ hotel Sunprime Miramare,“ komentuje Šrámek. Za kreativní částí kampaně stojí britská kreativní agentura Albion.

CK Neckermann nabízí tzv. konceptové hotely přímo určené pro rodiny s dětmi. Jan Šrámek vysvětluje, co to konceptové hotely vlastně jsou. „Jedná se hotelové řetězce, které jsou po celém světě podobné a klienti tak vědí, co mohou očekávat. Každý z konceptů, kterých máme šest, se také zaměřuje na jinou cílovou skupinu, která je pak pro jeho hotely stejná po celém světě. Primárně rodinám s dětmi jsou určené hotely SunConnect, SunWing a částečně pak také Smartline – to je koncept zaměřený na nejlepší poměr kvalita/cena. Samozřejmě máme k dispozici i hotely pouze pro dospělou (Sunprime) či náročnější klientelu (Sentido). Pomyslný vrchol pak tvoří naše novinka – hotely Casa Cook, kde cílovou skupinu nejčastěji popisujeme jako individuální cestovatele, kterým záleží na autenticitě a kultuře zvolené destinace a především na individualitě.“

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button