AHR ČR
- Hotely
AHR ČR: Cestovní ruch se stále ještě nevzpamatoval z propadu v období pandemie
Podle Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR) výsledky za první čtvrtletí roku 2023 ukazují, že se cestovní ruch…
Číst dál » - Akce
Ceny AHR ČR 2023 – Komu letos bude patřit vaše uznání?
Opět máte možnost nominovat své týmy, své kolegy z oboru nebo své nadřízené na nejméně jednu z cen AHR ČR.…
Číst dál » - Hotely
Hoteliéři dlouhodobě usilovali a usilují o udržitelnost svých provozů
Ve společnosti skloňované téma udržitelnosti se nemohlo vyhnout ani hotelům. Jak se s touto problematikou vypořádávají české hotely, jsme se ptali…
Číst dál » - Akce
AHR ČR zve na svou roadshow do Špindlerova Mlýna
Roadshow AHR ČR se odehraje v do horské oblasti Krkonoš. Roadshow se bude konat 16. května 2023 v Pinia Hotel…
Číst dál » - Hotely
AHR ČR ocenila nejlepší hoteliéry, restauratéry i penzion
Členové Asociace hotelů a restaurací České republiky se sešli v Brně v hotelu Best Western Premier International na valné hromadě…
Číst dál » - Gastro
Vývoj obsazenosti v ubytovacích službách a vývoj tržeb v restauracích v 1. čtvrtletí 2022
Asociace hotelů a restaurací ČR ve spolupráci se společností Data Servis – informace s.r.o., zveřejnila výsledky vývoje tržeb v ubytovacích…
Číst dál » - Hotely
Pavel Hlinka získal čestné ocenění Gaspart Bonet Award
Během 84. valného shromáždění konfederace HOTREC, které se uskutečnilo v Praze, obdržel Pavel Hlinka evropské ocenění za svůj mimořádný přínos…
Číst dál » - Gastro
AHR ČR: Na náhrady nedosáhne asi třetina ubytovacích a stravovacích provozů
Podmínky kompenzací, které schválila vláda, jsou podle Asociace hotelů a restaurací ČR (AHR ČR) nastaveny tak, že je nebude moci…
Číst dál » - Data & studie
AHR ČR: Ke kritickému stavu v ubytovacích a stravovacích službách vláda mlčí
Obsazenost ubytovacích zařízení v Praze v roce 2021 dosáhla pouze 26 % ve srovnání s rokem 2019, kdy byla téměř…
Číst dál » - Incoming
Marketingová kampaň Stay in Prague na podporu turismu v Praze přebrala turisty Vídni a Berlínu
Marketingová digitální kampaň Stay in Prague, kterou na podzim spustila organizace Prague City Tourism s partnery, zaznamenala téměř 800 milionů zobrazení…
Číst dál »