Partnerská sekceZprávy

Student Agency začíná s first minute nabídkou zájezdů o měsíc dřív

Partnerský článek

Portál dovolena.cz od Student Agency začal prodávat zájezdy na příští léto. Podzimní nákup dovolené na následující sezónu má své výhody – kromě toho, že je nejširší nabídka zájezdů, které nejsou přebrané, čeká na klienty i řada slev.

Foto: Shutterstock

„U jednotlivých zájezdů máme slevy pro dospělé, častý je i bonus, kdy dítě za zájezd neplatí vůbec. Dalšími výhodami jsou například možnosti úhrady jen nízké zálohy za zájezd, nebo parkování na letišti zdarma,“ říká Eva Sedlmajerová, ředitelka portálu dovolena.cz.

Nákup dovolené ve first minute režimu může ušetřit rodinnému rozpočtu značnou částku. „Zatímco teď se ve first minute režimu pohybuje cena za týdenní pobyt u moře, např. v Řecku pro čtyřčlennou rodinu s all inclusive, cca od 40 000, za pár měsíců už může zájezd stát i o sedm tisíc víc. To je např. rozdíl ceny letenky za jedno dítě, které může letět při zakoupení zájezdu ve first minute režimu zdarma,“ říká výhody včasného nákupu Sedlmajerová.

Podle Evy Sedlmajerové také nemá smysl čekat na pravý opak first minute nabídek – prodej last minute zájezdů – i z dalších důvodů: „Nákup na first minute doporučujeme všem, kdo chtějí mít jistotu, že svou dovolenou stráví v dobrém hotelu s kvalitními službami. Oblíbené hotely se do last minute výprodejů dostanou spíše výjimečně.  Obzvláště v posledních dvou letech byla nabídka last minute zájezdů velmi omezená a některé oblíbené destinace se do last minute výprodejů téměř nedostaly, navíc last minute ceny zájezdů často nebyly nižší než ceny při nákupu na first minute,“ vysvětluje Eva Seldmajerová.

Cestovní kanceláře uvolňují zájezdy za first minute ceny postupně, první „first minute vlna“ skončí zhruba v polovině listopadu, výrazné prodeje očekávají odborníci portálu dovolena.cz před Vánoci, kdy klienti nakupují dovolené jako vánoční dárky. Top destinacemi, o které bude pravděpodobně největší zájem, zůstanou podle prodejců Řecko, Španělsko, Bulharsko a Itálie, které jsou každoročními stálicemi. Po letošním nárůstu prodejů do Egypta, Turecka a Tuniska očekávají prodejci zvýšený zájem i o tyto země.

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button