Zprávy

Program odborné konference Travelcon 2017

Travelcon 2017 odborná konference věnovaná cestovnímu ruchu na jihu Čech a konaná v Českých Budějovicích má nejen bohatý program, ale i účast velmi kvalitních přednášejících. Přináší nové informace o využití moderních technologií. Koná se již zanedlouho 6.-7. dubna.

Foto: Shutterstock.com

 Novinky z oblasti cestovního ruchu

Prezentace vám představí nejen jaké jsou novinky v oblasti cestovního ruchu, ale také možnosti čerpání z nového grantového programu od Ministerstva pro místní rozvoj. Od zástupců CzechTourism se dozvíme, jak pracovat s českým trhem. Vytváření kampaní s cílením na zahraniční trh do německy mluvících zemí Německo, Rakousko a dále přes Evropu do USA. Za Jihočeský kraj nám budou představeny výsledky za rok 2016 a dozvíme se o projektu Jižní Čechy pohodové.

Jiří Zimola, Aleš Pangrác, Jaromír Polášek

 

Fotografie jako prostředek k oslovení zákazníka

Jak silný může být vliv fotografie na zákazníka nám představí zástupce ze společnosti Amazingplaces.

Jana Olšovská, Petr Kotík

 

Společný růst oblasti

Využití digitálních technologií při kampani v cestovním ruchu s konkrétní ukázkou brandové strategie turistické trasy („drivingroute“) v Irsku.

David Šťastný, Malcolm Allan

 

Jak pracovat se zpětnou vazbou

S jakými daty můžeme pracovat v jižních Čechách, v České republice nebo všeobecně ve světě se s námi podělí zástupce z Expedia, Maroš Krkoska. Vysvětlí, co vše nabízí newslettery směrem k zákazníkům a jaké jsou možnosti spolupráce včetně reklamy.

Maroš Krkoska

 

Přístupy ke značce v digitální éře

Vilém Rubeš, nazývaný reklamním Pohlreichem, ve své přednášce představí jak pracovat se značkou v dnešním digitálním světě.

Vilém Rubeš

 

Hodnocení kvality služeb v oblasti a její sledování

Kvalita poskytovaných služeb je v České republice dlouhodobě vnímána jako nedostatečná, a to jak tuzemskými, tak i zahraničními zákazníky. Český systém kvality služeb si proto klade za cíl pomoci těm organizacím cestovního ruchu, které si uvědomují důležitost kvality ve službách a chtějí se neustále zlepšovat a přispívat tak ke zvýšení kvality služeb ve svém regionu.

Problematikou rozvoje cestovního ruchu v městech a obcích a spoluprácí s podnikateli a veřejnou sférou se bude zabývat Lenka Horejsková.

Lenka Horejsková, Simona Sýkorová, David Šťastný

 

Efektivní turistická doprava po jižních Čechách

Zefektivnit cestování po jižních Čechách může být hračka, když víte, jaké možnosti jsou v nabídce. Ať už lodí, vlakem nebo letadlem nebo jejich kombinací. O nových formách cestování a jejich prezantace se dozvíme od pana Jiřího Borovky. Daytrip je nový startup v oblasti přepravy, který nabízí autenticitu, služby na míru a neopakovatelný zážitek z cesty. Jak funguje nám poví sám jeho zakladatel Tomáš Turek.

Jiří Borovka, Tomáš Turek, Martina Vodičková

 

Trendy v sezonním gastru

Už dávno neletí nekonečný jídelní lístek s desítkami jídel, jež kuchař vařil ze zmrzlých surovin a polotovarů. Naopak, špičkové restaurace nabízejí maximálně 20 jídel včetně předkrmů a dezertů a nově vznikají i koncepty, které jsou postavené vlastně na jednom jediném jídle, byť může být připraveno třeba v pěti až osmi verzích. Trendy udávají jméno a tak buďte vidět jako podnik, který jde s dobou.

Miroslav Kalina

 

Jak se stát vysněnou destinací

Každá destinace je vysněná a jak přimět turistu navštívit právě tu Vaši? V první řadě je nutné přiblížit se jeho představám a potřebám. Co vše můžeme udělat pro zvýšení návštěvnosti destinace Vám přiblíží paní Nora Dolanská, včetně příkladů ze zahraničí.

Nora Dolanská

 

Komunikační trendy v cestovním ruchu

Přednáška o netradičních a nápaditých přístupech k reklamě. Přemýšleli jste někdy o tom, jak se reklamní trh změnil nástupem nových technologií a sociálních sítí? Těšit se můžete i na případové studie přímo z praxe.

Jan Jelinek

 

Digitální technologie a efektivní cílení

Vědět, kde najít svého zákazníka, může být kamenem úrazu při cílení. Tu pravou cestu zjistíme jen za té podmínky, kdy známe persony svých klientů.

Ondřej Sláma

 

Venkovská turistika a agroturistika

Turistika jako doplňkový zdroj pro soukromé zemědělce, včetně šance udržet mladou generaci v regionu. Standardy kvality ve venkovské turistice a agroturistice přispívají ke zvýšení návštěvnosti zařízení a trvale udržitelnému rozvoji regionu. Představení nového standardu ubytování v soukromí a značek Dovolená na farmě, Dovolená na venkově a Zážitkový program na venkově za přítomnosti Kateřiny Buzkové z Ministerstva zemědělství.

Zdenka Nosková, Hana Šťastná, Jan Papež

 

 Trendy v cestovním ruchu

Otřepaná poučka říká, že dnes není těžké cokoli vyrobit, ale prodat. Jít s rychlostí trendů dnešní doby je víc než nutností a proto se podíváme na to, jak být o krok napřed a naplnit tak očekávání hledajících turistů.

Jiří Vaníček

 

Jak řídit kvalitu služeb pomocí značky

Jedním z hlavních způsobů, jak se může společnost odlišit, je poskytování trvale vyšší kvality služeb oproti konkurenci. Positioning je nedílnou součástí v komunikaci a p. Matěj Šmucr společně s p. Josefem Vojtou, který  tvrdí „Značka není ornament. Je to nástroj, kterým dokážete řídit svůj byznys, jak navenek, tak dovnitř. “

Matěj Šmucr, Josef Vojta

 

Image fotografie a práce s Instagramem

Fotografie může nahradit tisíce slov a právě to může být způsob, jak oslovit nebo zaujmout zákazníka. Hynek Hampl Vám představí, co je to Instagram a o jeho propojení s travel businessem. Na toto téma naváže pan Matěj Šmucr o destinačním marketingu a přednášku završí Tomáš Kadlec z agentury CzechTourism.

Matěj Šmucr, Hynek Hampl, Tomáš Kadlec

 

Podrobné informace k programu, přihlášky k účasti apod. naleznete na www.travelfest.cz v odkazu KONFERENCE.

 

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button