Zprávy

Portál germany.travel boduje mezi konkurencí

Internetový portál Německé turistické centrály (DZT) www.germany.travel si ve srovnání se světovou konkurencí 21 dalších portálů jiných národních turistických centrál (National Tourist Board – NTOs) vede nadprůměrně dobře. Potvrdila to marketingová studie prováděná Digital Tourism Think Tank/se1. Současně byly porovnávány také stránky turistických centrál,  relevantní zdrojové trhy a také portály, které jsou mezi světovými odborníky v oboru považovány za inovativní. Informovala o tom Eva Horká ze Zastoupení Německé turistické centrály pro ČR.

Aachener Dom Foto: ©Tourismus NRW e.V. (Franke, Oliver)
Aachener Dom Foto: ©Tourismus NRW e.V. (Franke, Oliver)

Experti oboru srovnávali stránky v pěti kategoriích: inspirace & design, integrace se sociálními médii, obsahovou stránku, vyhledávací funkce a optimalizaci pro tablety a chytré telefony. Stránky www.germany.travel získaly dobré známky především v oblasti integrace na sociální média. Právě sdílení informací a obsahu mezi uživateli je dnes jedním z faktorů, které z pohledu uživatele rozhodují o dlouhodobém úspěchu online marketingu. DZT se na mladé cestovatele zaměřila již minulý rok. Dobře dostupný obsah, přístupnost stránek, interaktivní mapa, více jazykových verzí stránky a samozřejmě také přehled aktuálních akcí garantuje webové stránce DZT z obsahového hlediska velmi dobrou pozici.

Stejně tak dobré hodnocení si zasloužily i vyhledávací funkce této německé stránky, která pracuje nejen se syntaktickou logikou, ale také s fonetikou a synonymy. V kategorii mobilní zařízení a tablety právě DZT vyvíjí nový výstup, proto v tomto šetření nebyla hodnocena. Také obsahová stránka nezůstala pozadu a byla kladně hodnocena. V oblasti inspirace & design bodovala stránka zejména prostřednictvím emotivně zabarvených fotografií a užitečnou funkcí elektronických brožur a plánovače cesty.

„Výsledky této studie potvrzují náš záměr, vstoupit co nejdříve do světa online marketingu, a využívat tak možnosti trvalého propojování digitální komunikace a kontinuálního rozvoje všech dalších segmentů této oblasti. www.germany.travel je dnes již více než jen oblíbeným informačním zdrojem mezinárodních turistů. Stránka spojuje jednak informace orientované na zákazníka a pak také praktické návody na plánování cesty. Jako brána do světa interaktivní komunikace v oblasti sociálních sítí generuje naše webová stránka silné multiplikační efekty: potenciální dosah všech mezinárodních sociálních kanálů DZT dosahuje celosvětově 1,4 mld. uživatelů,“ vysvětlila Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT.

Návštěvnost webu vzrostla o 22 procent

Za minulý rok eviduje DZT na svých stránkách 6,5 mil. návštěvníků, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 22 procent oproti roku 2012. Nadprůměrných výsledků návštěvnosti zaznamenala především témata Města a kultura (plus 31 procent) a Světové dědictví UNESCO (17 procent plus), stejně jaké Vánoční speciál (plus 50 procent). Nadprůměrné výsledky návštěvnosti vykazovaly Nizozemí, USA, Velká Británie a Francie, které patří současně také k nejdůležitějším zdrojovým trhům Německa.

Turistický portál www.germany.travel nabízí tematické informace až ve 30 jazykových formách. Na stránkách se navíc nachází přes 600 videí, 250 moderních panoramatických fotografií a dalších 12.000 klasických fotografií, které představují turistickou zemi Německo. Stránka je kontinuálně aktualizována a každý týden je také obměňován kalendář akcí, čímž si prezentace uchovává svou živou podobu.

red

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo by vás zajímat
Close
Back to top button