GastroHotelyMěsta & regiony ČRZprávy

OREA Hotels & Resorts se v netradiční kampani spojuje s Woltem. Chce ukázat, kdo má nejlepší hotelovou snídani

Roboti pomáhající personálu nebo samoobslužné apartmány. Hotelová síť OREA Hotels & Resorts neustále vymýšlí netradiční způsoby, jak svým hostům zprostředkovat co nejlepší zážitek. Nyní se prostřednictvím unikátní reklamní kampaně spojuje se službou Wolt a chce ukázat Čechům, že nejlepší hotelové snídaně široko daleko jsou právě u nich.

Foto: OREA Hotels & Resorts

Snídaně je jedním z hlavních důvodů, proč se lidé těší na hotelové pobyty. Šéfkuchař OREA Hotels & Resorts Lukáš Želechovský se je proto se svým týmem snaží neustále zdokonalovat a vymýšlí nové způsoby, jak ze snídaně udělat co největší gastronomický zážitek.

„Snídaně se snažíme neustále zlepšovat a myslím, že se nám to daří. Potvrzuje to i zpětná vazba našich hostů, kdy ve dvou třetinách pozitivních recenzí zmiňují právě snídaně. Naším cílem je přinášet netradiční kulinářský zážitek, se kterým si nás lidé vždy spojí,“ vysvětluje Culinary chef OREA Hotels & Resorts Lukáš Želechovský.

Foto: OREA Hotels & Resorts

Jedním ze základních stavebních kamenů snídaně je výborná káva. „Necháváme si pražit vlastní výběrovou kávu. Na většině našich míst jsou baristé, kteří hostům připraví voňavé espresso, dokonalé cappuccino nebo klidně velký hrnek kávy s mlékem,“ dodává Želechovský.

OREA Hotels & Resorts aktuálně provozuje 19 míst po celé České republice, pro které jsou typické potraviny od místních výrobců. Právě s lokálními surovinami kuchaři při přípravě snídaní pracují, aby v každém z hotelů měli hosté na výběr z jídel tradičních pro danou oblast.

Kampaň má ukázat, kde jsou v Česku nejlepší hotelové snídaně

Aby hotelová síť mohla dostat snídaně ještě blíže k lidem, rozhodla se vytvořit netradiční reklamní kampaň, na které spolupracuje s kurýrní službou Wolt. Dvacetidenní kampaň startuje 18. října a dává lidem možnost objednat si hotelovou snídani až domů téměř po celé Praze.

Rozvážená snídaně se skládá z kompletního balíčku, který v sobě zahrnuje nejoblíbenější kousky z hotelové snídaně – anglickou snídani – fazole, vajíčko, slanina a párek, croissanty se šunkou a sýrem a kromě pečiva ji doplňuje i müsli s jogurtem a ovocem. Zákazníci za něj zaplatí pouze 101 korun.

Foto: OREA Hotels & Resorts

„Naším cílem není vytvářet nový produkt, který prodáváme přes rozvážkovou službu, ale především kreativně oslovit nové potenciální zákazníky a pozvat je na tu opravdovou nejlepší hotelovou snídani k nám. Snídaně proto prodáváme za symbolickou cenu a za jeden den jich vydáme pouze 101 kusů. Součástí je také obědová krabička pro opakované využití, kterou všem dáváme jako dárek. Kromě toho jsme připravili ještě i další překvapení pod víkem,“ říká Brand Manager OREA Hotels & Resorts Zbyšek Pochylý.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button