MICEZprávy

OREA HOTELS mění své logo a název

Hotelový řetězec OREA HOTELS nastoupil cestu ke změně. Pod novým vedením generální ředitelky Vladany Horákové se začíná tento projekt hotelového řetězce razantně měnit. Zásadní změnou projde logotyp, který ve spojení 3 prstenců nově vyjadřuje krédo řetězce – pevné spojení 3 klíčových pilířů úspěchu: hosté, zaměstnanci a investoři. Podle Horákové je nejvyšší čas oprostit řetězec OREA od minulosti a nastoupit cestu změn vedoucích k orientaci na zákazníka, vzdělávání zaměstnanců a nových investičních příležitostí, vedoucích k rozvoji, akvizicím a růstu celého řetězce.

oreaDalší změnou je aktualizace názvu, který nově zní OREA HOTELS & RESORTS. „Náš řetězec nenabízí jen standardní ubytování, ale komplexní nabídku zábavy, sportu, odpočinku a relaxace,“ říká Horáková. OREA hotely v Krkonoších, na Vysočině a Šumavě zasluhují název RESORT, neboť nabízejí rodinnou zábavu, animační programy a kvalitně vybavená wellness centra.

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button