Zprávy

Nová služba Paris-Helpine myslí na turisty

Paris-Helpine je nová služba a nová firma v Paříži má za cíl jedno: pomoci zejména zahraničním turistům se dobře a rychle orientovat, aby mohli v klidu prožít to, na co mají chuť a náladu.

Ilustrační foto, Zdroj: Shutterstock.com
Ilustrační foto, Zdroj: Shutterstock.com

Její ředitelka říká: „Dát turistovi mapu, to vůbec neznamená, že se bude ve městě pohybovat snadno.“ Tato služba musí mít osobní charakter, musí vysvětlovat to, co přijíždějící nemůže znát, a vybavit ho i pocitem jistoty. Je to zkrátka nástroj, který přináší turistovi místní know-how v reálném čase. Využívá místních expertů, kteří znají více jazyků a mají čas turistům pomoci.

Nápad vytvořit tuto službu se zrodil v jedné kavárně v Paříži, kde autorka potkala japonskou dvojici. „Já jsem jim velmi snadno mohla pomoci a předat jim řadu informací. A tak vznikl nápad vytvořit službu velmi praktickou pro každodenní potřeby turistů. Jsme jediní, kteří nabízejí podobnou službu po internetu včetně identifikace místa turisty, způsobu připojení, okamžité asistence, navázaného kontaktu s cílem poskytnout řešení. Jsme tu s nimi, a přesto nejsme s nimi. A to turisté vítají.“

 

 

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button