Partnerská sekceZprávy

Metareviews – Aby hosté věděli, že u vás budou spokojeni

Partnerský článek

Bez recenzí už by si to dnes málokterý cestovatel dokázal představit. Než jedeme na dovolenou, vždy si můžeme proklepnout ubytovací zařízení, do kterého se chystáme. Představte si ale, že má daný hotel tisícovky recenzi, které se radikálně liší. Co teď?

untitled

Tolik času, abyste si přečetli každou zvlášť, rozhodně nemáte. A to nemluvím ani o chuti se do toho pouštět. Nedávno bylo dokázáno, že průměrný cestovatel si přečte vždy jednu až dvě recenze daného ubytovacího zařízení. Dostane z nich ale podstatné informace, které by mu pomohly se správně rozhodnout? O tom dost pochybuji. Navíc, pokud jste provozovatel nějakého hotelu anebo jiného ubytovacího zařízení, moc dobře víte, jak dokážou dvě špatně recenze za poslední týden snížit počet rezervací. Každý problém ovšem má nějaké řešení, pojďme se společně podívat, jaké existuje v tomto případě.

Jak název článku napovídá, bude se jednat o metareviews. Ty jsou jakýmsi souhrnem všech recenzí za jednotlivé kategorie služeb. Díky tomu, že se jedná o sumář, je tento očištěn o extrémy, a vy se tedy nemusíte bát, že by jedna špatná recenze příliš ovlivnila vaše rezervace. Váš host se tedy podívá na tento sumář a vidí, jak průměrně hodnotí vaše pokoje předchozí hosté, co říkají na umístění vašeho hotelu, čistotu na pokojích a ve společných prostorách či kvalitu Wi-Fi připojení. Pokud jste nic takového doposud neviděli, podívejte se na obrázek.

Kromě toho, že se zbavíte extrémů, také zvýšíte pravděpodobnost přímých rezervací a tím i vašich tržeb. Jak? TrustYou vám nabízí umístění těchto metareviews na vlastní webové stránky hotelu. Host uvidí hodnocení přímo u vás a nebude mít důvod utíkat si pro ně na Booking.com, anebo jiné OTAs.

Kvalitu tohoto zpracování recenzí už pochopila spousta úspěšných společností. Vezměme si například Trivago, Kayak anebo Wego. Všechny tyto metasearch engines používají pro zobrazení hodnocení hotelu metareviews od TrustYou. Klientovi tak velmi zjednodušují výběr hotelu a zkracují nákupní rozhodování. Kromě těchto společností došlo v nedávné době k uzavření spolupráce mezi TrustYou a Googlem. Šušká se, že Google bude kromě svých vlastních recenzí zobrazovat také recenze od TrustYou, které jsou na rozdíl od těch googlovských ověřené a věrohodné.

Pokud už vám došlo, že recenze opravdu není radno v dnešní době opomíjet, začněte pracovat na své on-line reputaci. Pravidelně sledujte, jak si váš hotel vede napříč různými webovými stránkami, na recenze reagujte co nejdříve a rozhodně nic neponechávejte náhodě. TrustYou vám všechny tyto aktivity usnadní a ušetří vám čas, který můžete věnovat například proškolení personálu, jak správně komunikovat s hosty. Kdybyste vše dělali bez platformy, jako je TrustYou, bezpochyby byste se z toho brzy zbláznili.

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button