Dominikánská republikaZprávy

Medaile pro Dominikánskou republiku za kampaň „To je sen!“

V roce 2013 navštívilo Dominikánskou republiku pět milionů zahraničních turistů a celkové příjmy z cestovního ruchu dosáhly pěti miliard USD. Ve snaze i nadále udržet postavení Dominikánské republiky jako nejnavštěvovanější destinace Karibiku tamní ministerstvo cestovního ruchu stále připravuje nové kampaně, a to úspěšně.

Paní Leila Boasier Budecker, ředitelka Národního turistického úřadu Dominikánské republiky pro střední a východní Evropu, společně se svým týmem představila turistické možnosti a novinky v Dominikánské republice, rovněž úspěšnou kampaň „To je sen“ začátkem května v prostorách pražské restaurace Triobar. Foto: Vlaďka Bratršovská
Paní Leila Boasier Budecker, ředitelka Národního turistického úřadu Dominikánské republiky pro střední a východní Evropu, společně se svým týmem představila turistické možnosti a novinky v Dominikánské republice, rovněž úspěšnou kampaň „To je sen“ začátkem května v prostorách pražské restaurace Triobar. Foto: Vlaďka Bratršovská

Americká reklamní federace v Miami (AAF) ocenila Ministerstvo cestovního ruchu Dominikánské republiky a marketingovou agenturu BVKMeka čtyřmi stříbrnými medailemi ADDY Awards za kampaň „To je sen!“.

„Naše kampaň pro rok 2013 a 2014 strategicky zdůrazňuje jednotlivé dominikánské regiony: Puerto Plata, La Romana, Samana, Santo Domingo a Punta Cana,“ říká Magaly Toribio, marketingová poradkyně ministerstva, a dále dodává: „Průběžně sledujeme a inovujeme způsoby propagace naší destinace prostřednictvím reklamy tak, aby ji cestovatelé zařadili mezi své preferované destinace. Jsme velmi poctěni, že naše úsilí nyní ocenila tak respektovaná organizace, jakou je Americká reklamní federace.“ Kampaň „To je sen!“ zdůrazňuje jedinečnost každého regionu prostřednictvím unikátních vizuálů a inspirující hudby, které představují každý region jako destinaci samu o sobě. Tzv. „snový faktor“ láká do Dominikánské republiky jako do země, která nabízí vše, o čem turista sní, doplňuje Leila Boasier Budecker, ředitelka pro střední a východní Evropu z Národního turistického úřadu Dominikánské republiky se sídlem v Praze.

Aktuálně probíhající kampaň „To je sen!“ získala stříbrná ocenění v následujících kategoriích:

  • Integrovanost kampaně (TV, tisk, outdoor – doprava)
  • Televizní kampaň
  • Outdoor
  • Reklama v tisku

„V letošním roce je také naší prioritou propagace sportu a kultury, podpora spolupráce veřejného sektoru se soukromými organizacemi a zdokonalení turistické infrastruktury. Na podpoře sportovního turismu se současně podílí i Ministerstvo cestovního ruchu, sportu a životního prostředí,“ říká ředitelka úřadu Leila Boasier Budecker. Dominikánská republika je mimořádně bohatá na hmotné i nehmotné kulturní dědictví. Dalším cílem proto bude rozšířit stávající nabídku o nové kulturní produkty. Souběžně pokračuje také projekt renovace Koloniální zóny dominikánské metropole, který započal v srpnu loňského roku. V průběhu následujících pěti let budou postupně renovovány ulice, náměstí, veřejné budovy, prostranství i některé historické památky. Projekt přinese do regionu nové pracovní příležitosti a zlepší také konkurenceschopnost destinace.

Marketingová kampaň Dominikánské republiky byla až doposud vedena zvlášť na národní (lokální) úrovni, ve Spojených státech a v Evropě. V letošním roce bude poprvé spuštěna jednotná institucionální kampaň Dominikánské republiky jako ideální exotické destinace na všech trzích včetně střední a východní Evropy.

vb

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button