Jak zvýšit sledovanost firemního Facebooku?

Jednotlivé osoby se většinou ptají, jak omezit svoji viditelnost jen na přátele, ale firmy na Facebooku se ptají opačně. Co dělat, aby byly na Facebooku vidět co nejvíc a přitom nemusely platit sponzorované příspěvky?

Foto: Flickr.com/mkhmarketing

Foto: Flickr.com/mkhmarketing

Už dávno neplatí, že cokoliv umístíte na Facebook (FB), uvidí všech „vašich 15 000 fanoušků“. Čím více sdílený či olajkovaný příspěvek máte, tím více lidem se ukazuje. Jak na to, vám ukážeme v šesti tipech.

1. Obsah: Nejdůležitější je, aby měl váš příspěvek na FB myšlenku. Musíte lidi pobavit, zaujmout, inspirovat…

2. Stručnost a jasnost: Lidé neradi čtou dlouhé popisky, titulky a texty vůbec. Aktuální grafika FB textům moc nepřeje, dlouhé texty tu splývají. Pište krátké, jednořádkové úvody.

3. Čas: FB zobrazuje na Hlavní straně příspěvky chronologicky od nejnovějších. Když se strefíte do času, kdy máte na FB nejvíce lidí, více lidí vám pomůže příspěvek zpopularizovat. Příspěvky lze na stránkách FB naplánovat dopředu.

Nejvíce lidí se na internetu pohybuje ve všedních dnech mezi 7. až 11. a pak okolo 19. hodiny. Nevýhodou ale je, že se na Hlavní stránce také zobrazuje více příspěvků, mezi kterými můžete zapadnout. Podle studie z Linchpinseo.com lidé nejčastěji sdílejí příspěvky na téma cestování a trávení volného času na konci pracovního týdne, míra interakce se zvedá nad průměr ve čtvrtek a vrcholí v neděli, kdy je dokonce o 19 % vyšší než ve čtvrtek.

4. Fotografie a videa: Kvalitní fotografie jsou velmi důležité. Čím barevnější, kýčovitější, tím vám je budou více sdílet. Nejradši si lidé listují právě v galeriích.

5. Aktuálnost: Čas na internetu pluje rychle a neúprosně. Pokud se vám podaří chytit jeho tempo a publikovat aktuální příspěvky jako první, budou vás ostatní sdílet více.

6. Určete si cílovou skupinu: Důležité je vymezit si cílovou skupinu čtenářů. Lépe se vám pak budou vybírat i psát příspěvky – stylisticky se můžete zaměřit třeba na ženy hledající ideální dovolenou pro celou rodinu.

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..