TechnologieZprávy

Instagramový účet HTZ dosáhl více než milionu hashtagů #CroatiaFullOfLife

Instagramový účet Chorvatského turistického sdružení dosáhl v těchto dnech více než milionu hashtagů #CroatiaFullOfLife. Uvedený hashtag byl výborně přijat na klíčových cílových trzích, ale i mezi mnohými fanoušky všech věkových skupin.

Foto: Chorvatské turistické sdružení

„Obzvlášť nás těší neustálý nárůst počtu fanoušků na sociální síti Instagram, z níž se vyklubal jeden z nejdůležitějších propagačních kanálů. Momentálně nás na této sociální síti sleduje více než 260 tisíc fanoušků a uvedené číslo je každým dnem větší, což potvrzuje i mimořádně vysoký počet interakcí, jichž dosahují naše příspěvky a fotografie. Četné pochvaly, které se k nám za práci na sociálních sítích dostaly, pro nás představují při realizaci dalších aktivit velkou motivaci,“ řekl ředitel HTZ Kristjan Staničić a fanoušky zároveň vyzval k tomu, aby na Instagramu používali GIF #CroatiaFullOfLife autora Ivana Bošnjaka

Chorvatské turistické sdružení připravilo u příležitosti zveřejnění miliontého hashtagu pro věrné fanoušky tematické dárkové balíčky a odborná porota vybere za pomoci hlasů fanoušků samotných nejkrásnější týdenní tematickou fotografii pod zadanými hashtagy, respektive definovanými kategoriemi. Mezi definovanými kategoriemi a hashtagy, v rámci nichž budou udíleny dárkové balíčky, je #CroatiaFullOfBeaches, jehož prostřednictvím bude vybírána nejkrásnější fotografie chorvatské pláže, zatímco pro výběr nejkrásnější fotografie přírody byl vytvořen hashtag #CroatiaFullOfNature. Prostřednictvím hashtagu #CroatiaFullOfSunsets bude vybírána nejkrásnější fotografie západu slunce, zatímco prostřednictvím hashtagu #CroatiaFullOfFlavours bude vybírána nejkrásnější fotografie špičkové chorvatské gastronomické nabídky. Toto jsou jen některé z kategorií, jejichž prostřednictvím budou mít zahraniční a domácí turisté příležitost ukázat své nejkrásnější fotografie chorvatských pláží, měst, atrakcí a zážitků.

Propagace Slavonie na sociálních sítích

V kontextu mnoha propagačních aktivit, které Chorvatské turistické sdružení na sociálních sítích provádí, byla na začátek září naplánována realizace druhé části projektu „Visit Slavonia, Share Slavonia“, v jehož rámci objíždějí slavonské destinace populární blogeři a influenceři z klíčových cílových trhů. Připomínáme, že první část projektu byla úspěšně zrealizována v červenci, kdy program zahrnoval destinace, jako jsou města Osijek, Đakovo, Vinkovci a Vukovar. Slavonii tehdy navštívilo 10 blogerů a influencerů z trhů Německa, Polska, Velké Británie, Švédska, Belgie, Nizozemska a Japonska a propagační příspěvky o Slavonii vidělo jen na denní bázi asi milion lidí.

Cesta a pobyt blogerů ve Slavonii se bude živě vysílat i na sociálních sítích HTZ a přidaný propagační význam projektu spočívá ve skutečnosti, že všichni blogeři se kromě cestovatelských témat specializují také na témata další, jako jsou enogastronomie, kultura nebo móda.

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button